mirredutt Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg klarer ikke å flytte på tomatplanten, står bare helt stille. What to do?? www.idunketchup.no
77modell Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jøss har det begynt på igjen:) Ja da må jeg inn å se:) Tidligere har du flytta på den ved å trykke der du vil den skal gå!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Jeg får bare beskjed om at tomatspillet ikke vil starte:(
mirredutt Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Det får jeg også nå. Kanskje en feil akkurat nå da.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 da får jeg prøve senere:)
77modell Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 samma her! Får det ikke til å virke!!!!!! Men er jo ei trøst at flere ikke får det til, da ligger nok feilen med Idun:)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har fått det til å virke, men skjønner ikke'no
77modell Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 hva gjorde du for å få det til å virke da?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Aner ikke, det bare virket når jeg gikk tilbake på siden for å prøve på nytt. Men hvordan får jeg den babyen til å slutte å grine??? Får skikkelig dårlig samvittighet:(
77modell Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Virker nå ja:) Gi bebien mer flaske så blir den stille.
Snupi27 Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 jeg bruker musa for å flytte på den.. jeg gir babyen mat jeg men den bare hyler uansett og nå har den fått for mye, hehe han mannen sier jeg skal samle inn alle leken til babyen så blir den glad.. jeg finner ikke flere og enda er den ikke glad. hehe
mirredutt Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. februar 2008 Si noe "fint" til den, hehe
Snupi27 Skrevet 21. februar 2008 #14 Skrevet 21. februar 2008 åssen gjør jeg det? hehe.. nettopp fått denne planten her skjønner du. nå har jeg fått til å gi den bare smokk og står og vugger på vuggen hennes. hehe
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 21. februar 2008 #15 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har gitt den flaska, og samlet inn alle lekene, så høstet jeg tomatene på mamman, og nå vil hun ikke rikke på seg:(
mirredutt Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 21. februar 2008 Trykk på høstknappen en gang til. Virker det da?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 21. februar 2008 #17 Skrevet 21. februar 2008 Nå kom jeg meg videre, var bare å trykke på "høst" en gang til:)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 21. februar 2008 #18 Skrevet 21. februar 2008 Noen som har kommet langt? Har bare fått 772g.
pandabjørn Skrevet 21. februar 2008 #20 Skrevet 21. februar 2008 skjønner ikke en dritt jeg nesten har bare fått 190 gr og vet ikke hvordan jeg har fått det hehe
Snupi27 Skrevet 21. februar 2008 #21 Skrevet 21. februar 2008 hehe.. det er bare å høste inn de røde tomatene =) det må dA gå an å finne en fortgang i prosessen? hehe
Carta Skrevet 21. februar 2008 #22 Skrevet 21. februar 2008 Kan det være sånn at tomatplanta ikke gidder å flytte på seg når den er overvanna??? Alt jeg får til er å snu på kameravinkel... :S
mirredutt Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 21. februar 2008 Prøv å trykk på høst knappen en gang til
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 21. februar 2008 #25 Skrevet 21. februar 2008 Noen som ar funnet ut hvordan man får fortgang i spillet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå