Gå til innhold

Noen som spiller tomatspillet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å flytte på tomatplanten, står bare helt stille. What to do??

 

:)

 

www.idunketchup.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss har det begynt på igjen:)

 

Ja da må jeg inn å se:)

 

Tidligere har du flytta på den ved å trykke der du vil den skal gå!

Skrevet

Jeg får bare beskjed om at tomatspillet ikke vil starte:(

Skrevet

Det får jeg også nå. Kanskje en feil akkurat nå da.

Skrevet

da får jeg prøve senere:)

Skrevet

samma her! Får det ikke til å virke!!!!!!

 

Men er jo ei trøst at flere ikke får det til, da ligger nok feilen med Idun:)

Skrevet

Jeg har fått det til å virke, men skjønner ikke'no

Skrevet

hva gjorde du for å få det til å virke da?

Skrevet

Aner ikke, det bare virket når jeg gikk tilbake på siden for å prøve på nytt.

 

Men hvordan får jeg den babyen til å slutte å grine???

Får skikkelig dårlig samvittighet:(

Skrevet

Virker nå ja:)

 

Gi bebien mer flaske så blir den stille.

Skrevet

jeg bruker musa for å flytte på den..

 

jeg gir babyen mat jeg men den bare hyler uansett og nå har den fått for mye, hehe

 

han mannen sier jeg skal samle inn alle leken til babyen så blir den glad.. jeg finner ikke flere og enda er den ikke glad. hehe

Skrevet

åssen gjør jeg det? hehe.. nettopp fått denne planten her skjønner du.

nå har jeg fått til å gi den bare smokk og står og vugger på vuggen hennes. hehe

Skrevet

Jeg har gitt den flaska, og samlet inn alle lekene, så høstet jeg tomatene på mamman, og nå vil hun ikke rikke på seg:(

Skrevet

Trykk på høstknappen en gang til. Virker det da?

Skrevet

Nå kom jeg meg videre, var bare å trykke på "høst" en gang til:)

Skrevet

Noen som har kommet langt?

Har bare fått 772g.:(

Skrevet

skjønner ikke en dritt jeg nesten

har bare fått 190 gr og vet ikke hvordan jeg har fått det hehe

Skrevet

hehe.. det er bare å høste inn de røde tomatene =)

 

det må dA gå an å finne en fortgang i prosessen? hehe

Skrevet

Kan det være sånn at tomatplanta ikke gidder å flytte på seg når den er overvanna???

Alt jeg får til er å snu på kameravinkel... :S

Skrevet

Prøv å trykk på høst knappen en gang til

Skrevet

Noen som ar funnet ut hvordan man får fortgang i spillet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...