nille_1 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 lengere ligge på magen?, er 12 uker gravid i morgen.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Når det er ubehagelig for deg!
Fornøyd med tøybleier Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 noen klarer det hele svangerskapet! Jeg har ikke klart det på over 3 uker. er 25 uker nå.
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er 26 uker på vei og ligger fortsatt på magen!
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 jeg er 17+3 idag, og har ikke klart å sove på magen på flere uker..Blitt utrolig ubehagelig
Lille Luna Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Jeg tror det kommer an på om du synes det er behagelig eller ikke...jeg greier det ikke...jeg føler at jeg ikke får puste, og at babyen skvises... Men jeg har lest at det ikke skal være farlig...selv om det virker litt unaturlig å ligge på magen når den begynner å blir stor.
Erica Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Jeg ligger sånn halveis på magen, men ikke i lengden. Det har begynt å bli ubehagelig synes jeg,synes jeg kjenner sparka ekstra godt. Får dårlig samvittighet og snur meg fort igjenn. Ligger for det meste på siden.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Begynte å bli ubehagelig for meg for mange uker siden (rundt uke 12-13 tenker jeg), men jeg er så kronisk "mageligger" at jeg triller over på magen og våkner av det fortsatt... Tror ikke det er farlig, men jeg begynner å føle at jeg sover på en ball når jeg ligger på magen Mamma lå på magen gjennom hele svangerskapet med sin tredjemann, og han er ikke blitt flat av den grunn Så det går nok helst bra.
Erna10 Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Som det skrives her, når det blir ubehagelig for deg!! Babyen er uansett beskyttet!! Det som funker for meg når jeg skal ligge på magen er å skyve kneet opp på siden, det løfter på en måte bekkenet og magen litt, får ikke det presset, funker for meg iallefall. Vondt på siden også, så da bygge jeg opp meg en pute!! Men når jeg først sovner så sover jeg, og da er jeg "long gone".... 22+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå