Prinsemammaen Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Er utrolig lettet nå!!!! Over i neste pp!! Hadde mensen siste gang 6. januar. Testet bare negativt! Deilig og endelig ha fått tilbake mensen! Noe som skjer i hvert fall! :-)
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Så heldig ) Jeg venter på min fortsatt- hadde IKM 15- og fortsatt ingen TR å se. Negative tester og ingen tegn- frustrerende
Prinsemammaen Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Ja, det er veldig frustrerende! Men alt håp er jo ikke ute for det enda heller da! :-) Kan jo være at du produserer hcg sent. Men håper uansett at det skjer noe ene aller andre veien med deg snart. Det verste er ventingen!
allegodetingertre<3 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Heldiggris! Hadde sist mens 5 januar, og negativ test på lørdag, venter, venter og venter...........
Ina25♥med gull i magen Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Jeg spurte om dette i en annen tråd også, men er det alle som får utslag på en test om de er gravide? Er det mulig å være gravid og ikke få utslag på test?
Prinsemammaen Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 Det er jeg ikke helt sikker på.... Men tror man alltid skal få utslag, bare at det kan ta litt lenger tid på noen før det vises...
blirjegsnartmamma Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Sorry for kommende ekle detaljer.. Lurer på om det er en begynnende mens jeg har nå - endelig! Igår hadde jeg bitte bitte litt utflod.. nesten svart. men det var bare bittelitt.. idag kom det igjen, men mindre enn igår.. trenger bare truseinnlegg, samme igår.. Vet altså ikke jeg.. og nå vet jeg ikke om jeg skal ringe legen heller, for nå ser det jo ut som det kanskje kommer av seg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå