Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 "sambo" og barnefar har vært mye "utro" via mld, msn, biip, nettby og facebook... jeg har slått hardt ned på dette og gav han en siste sjans når jeg fant ut av hva som foregikk... dette er ikke fysisk utro men for meg er det allikevel utroskap... han skal ikke ha behov for å skrive med andre jenter om sex, om de skal møtes osv.. men så fant jeg ut at han skrev mld og sendte bilder med søstera mi :-O jeg gav beskjed om at jeg ville gjøre det slutt, men når han kom hjem for å hente klærne så satt han å gråt og snakket meg rundt lillefingeren igjen:( jeg elsker han av hele mitt hjerte, men jeg klarer ikke stole på han det har vært mye frem og tilbake etter dette, han har spurt om han skal gå, men nå klarer jeg ikke å si ja gå... men jeg kan ikke fortsette slik.. jeg kan ikke snakke med familien engang for de drar dette opp hver gang (noe som er helt forståelig) å då blir han sur, for han mener at så lenge jeg har tatt han tilbake igjen så skal det ikke diskuteres mer.. men dette er ikke noe som forsvinner så fort.. er så fortvilet.. har lyst å komme meg vekk, for jeg orker ikke være med en som har misbrukt tillitten min sååå mye... han sier han aldri skal gjøre det igjen å at han kjente det langt inn i hjertet når det gikk opp for han at han kunne miste meg, men det er sånn han burde visst.. jeg har tilgitt han for ting 1000 ganger det har vært slutt 3-4 ganger de siste 2 årene... men jeg orker ikke mer.. vil jo det skal funke pga litla som er blitt så pappadalt, men jeg kan ikke leve idette forholdet pga hun... :/ noen som har tips for hvordan jeg legger dette frem eller til noe jeg kan si eller gjøre... ? han er utrolig flink å snakke meg rundt lillefingeren håper på svar
nickoline og supermann Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Gjør deg beinhard. vis at du mener at han skal dra.... og denne gangen gir du deg ikke. du kan ikke ha det slik! Han kan love i den ene eller andre enden, men jeg tror ikke han forstår alvoret og vil nok ikke slutte med det han driver med...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Familievernkontotoret ? dere må uansett megle siden dere har bodd sammen, kanskje en tredjeperson kan være med på å avklare hvordan dere skal løse det videre ? Ev kombinert med noicolines svar..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 han har ikke hatt adressen sin her for jeg har ikke villet at han skal flytte skikkelig inn før jeg har vært helt sikker må vi ha mekling da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå