Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1569 For de som er mot tredeling av permisjonen
Syrin84 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 bare 26 underskrifter sålangt.. det var lite.. det beste er å bestemme hvordan man skal dele permisjonene selv! jaggu
KaMa Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Oppfordringer hvor ordet jenter blir brukt, støtter jeg prinsipielt ikke.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 deg om det, nå har det seg jo slik at det er sikkert 90% jenter her inne....men selvsagt ønsker jeg jo at de gutta som er her også signerer :-) Gjelder jo dem også.... Men regner ikke med at gutta er så hårsåre jeg da ;-)
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Jeg støtter prinsipielt ikke saker frontet av mennesker som forveksler prinsipper med hårsårhet. Og i hvert fall ikke når saken er denne.
Syrin84 Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 jeg støtter full likestilling angående permisjon.. etter å ha lest på skravle, virker det ikke som mange forstår at vi allerede har det.
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Du forveksler likestilling med noe annet? 4% av fedrene tok ut mer permisjon enn de pålagte seks ukene i fjor eller forfjor (? litt usikker her). Tror du virkelig de resterende 96% var fornøyd? Uansett er det urovekkende når noen sier at dagens ordning er optimal, nesten uansett hva slags sammenheng det er snakk om, og slike folk har neppe nok gangsyn til å se saken fra flere sider uansett.
Syrin84 Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 kanskje flere fedre hadde tatt ut mer permisjon dersom man fikk utbetalt mer enn 6G?
Syrin84 Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 fordelingen er optimal. det er vell heller ordningen for selvstendig næringsdrivene, og kun utbetalinger opp til 6G som er litt av problemet. selv begynnte jeg i jobb etter 6 uker.. så vi er veldig fornøyd med å dele det som vi vil.. blir vell omtrent en tredeling til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå