Kulå Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 ... om dere har noen da? Altså hvilken uke ca.? Jeg er i uke 13 nå og tror det kan være kynnere, men vet ikke om det kan være for "tidlig"... Er 3.gangs og har vært plaget med kynnere begge de to andre sv.skap, men husker ikke når det startet....
Fullrulle86 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 jeg begynte med kraftige kynnere i uke 16 å fikk beskjed om at det var ekstremt tidlig!
*Super*Mamman* Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Jeg begynte å kjenne kynnerer i uke 18. Dette er mit 3.svangerskap... Har ikke kommentert det til legen/jordmoren...
Januarbaby2014 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Mine kynnere begynte i uke 12-13.... Det gjorde dem i mitt forrige svangerskap også. Har fått beskjed om at det er helt normalt!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Er i uke 21 og jeg har begynt med det siste uka. Har ikke særlig til kul på magen egentlig i forhold til hvor langt jeg er på vei, men når kynnerne setter i gang, så blir den kjempesvær!
Emilie&Markus Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Jeg begynte å kjenne det rundt uke 20. Var vel ikke så unormalt tidlig det, men de ble fort vonde og kom med mensmurringer, så jeg har fått beskjed om å ta det med ro, med fare for at han skal komme for tidlig. Hørtes tidlig ut med uke 13, men så lenge de ikke er vonde og kraftige kan jeg ikke skjønne at det gjør noe. Men ville hørt med legen eller jm neste gang du skal til kontroll. Og siden du er flergangsfødende så er det vanlig å kjenne det tidligere og tidligere hvis jeg ikke husker feil.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Begynte i uke 12 og fikk også beskjed om at det var var veldig tidlig.
mamma til twins Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Uke 14-15. Tenkte ikke noe særlig over det. Tror ikke jeg nevnte det til legen faktisk.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Begynte i uke 14 her. Er veldig plaget av det allerede. I forrige sv.skap var jeg så plaget av kynnere at bare jeg giret når jeg kjørte bil, så ble magen steinhard og fikk nedpress. Tror ikke det begynte så tidlig forrige gang.
Miss Muppet Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Man har kynnere helt fra det man blir gravid sa jm til meg. Det er bare uvanlig å kjenne dem så tidlig. Hun sa også at dem som har mye kynnere får ofte et greit fødselsforløp siden livmoren på en måte har trent godt i svangerskapet *håpe*. Det er helt ufarlig så lenge man ikke har smerter og de kommer litt når som helst. Har man deremot smerter og regelmessige kynnere så må man kontakte føden for en sjekk.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 Og når man kontakter føden så gjør de ingen ting....ber deg ringe legevakten om du begynner å blø...(imponert over Ullevål...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå