Gå til innhold

Tråd for oss som skal føde St. Olav!


mamma`n me baby-gutt og jenta

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne presentere oss litt her, kan jo være vi møtes på sykehuset :)

 

Jeg er født i 84, har ei jente på 2,5 fra før, termin 1 mars, med gutt denne gangen. Gift, bor i Melhus, utdannet barne og ungdomsarbeider, Jobbet i bhg før permisjon. Gikk lenge hjemme med vesla, og ble sykemeldt tidlig denne gang, så jeg rakk bare å jobbe ca 6 mnd før jeg ble hjemmeværende igjen..

 

I disse dager gjør jeg lite annet enn å vente! Har heldigvis ei lita ei som tar oppmerksomheten, sist var det uutholdelig å vente syns jeg, nå går dagene mye fortere tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 28 år og har en sønn på 4 år, og venter gutt nr to.. Har egentlig termin 18.mars, men i og med at det er en stor gutt i magen og at han ligger i sideleie kommer jeg ikke til å få lov til å gå så lenge.. De skal prøve å snu han på mandag og tirsdag, hvis de lykkes blir det igangsetting da... hvis ikke blir det KS.. Jeg bor i skjetnemarka og er gift med Kim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 23,har samboer og sammen har vi Emilie på 3.5 og venter enda ei jente 28 mars=)

Gleder meg til å bli ferdig nå,har vært sykemeldt siden uke 16 pga bekkenløsning.

heldigvis går det fort framover,så har jeg jo også en liten ramp som holder meg sysselsatt denne gangen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år, utdannet blomsterdekoratør, bor på Nidarvoll, foreløbig bare samboer. Venter nr 2 som er lillebror med termin 14.mars. Har ei jente fra før som blir 2 år 3.mars. Hadde faktisk termin med henne også 14.mars, så hun kom 11 dager før. Håpet er der nå at lillebror også kommer litt før, men man vet jo aldri....

 

Har vært i veldig varierende form denne gangen, og har vært sykemeldt en god stund nå. Blir lange dager etterhvert, gleder meg veeeeeldig til å få det overstått....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jente på 26 som venter ei lita snuppe før 31. mars.

Storebror er straks 6 år gammel. Studerer fremdeles, og trives med det.

Samboer, forlovet, og vi bor på Moholt.

 

Synes fremdeles det er lenge igjen, prøver å få tiden til å gå så

godt jeg kan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 25, venter gutt 26 mars...håper han kommer før da dette begyner å kjennes godt på kroppen.

Bor på Strindheim sammen verdens beste kjærest!

Nå går jeg forsåvidt bare å venter om dagen, kjenner på alle tegn til modning og evt fødsel. Men får vel smøre meg med tolmodighet:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei!

jeg er 23 år, bor med min forlovede på leinstrand å hadde termin den 23 februar.. men går her enda å venter. så skal på overtidskontroll neste fredag. håper selvsagt jeg slipper det=)

så kansje noen av oss møtes på barsel da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sann,jeg er født i 1980,lykkelig gift og venter vår første barn med termin 6 mars.jeg kommer egentlig fra Ukraina men har bodd i 5 år i Norge allrede.utdannet lærer i engelsk,men jobbet i bhg før vi flyttet fra oslo hit på Tiller like før jul.nå er jeg ganske lei av å gå gravid fordi det er ganske slitsom rent fysisk-gikk opp 1\3 del av min kropps vekt siden start,og alt er liksom tungt.tar bringebærblad kapsler og går til akupunktør for å modne morkaka,men vår lille vil ikke ut ennå.så håper at det skjer noe ganske snart!lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...