Ferdig Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Er det lov å gratulere seg selv med dagen?...
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 gRATTIS ME DAGEN I DAG:=)øNSKER DG EN FLOTT DAG:) HVOR GAMMEL BLIR DU DA?20-30-40;)
Kulå Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Selvfølgelig!!! Skal gratulere deg jeg også. GRATTIS MED DEN RUNDE DAGEN!!!!
<3Tord&Tuva<3 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer med rund dag Håper du får en fin bursdag !!!!
Tante Bassa Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer! Håper dagen din blir fin :-)
Mops7 Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Happy birthday!! Jeg nærmer meg 30 og gleder meg masse:)
Ferdig Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 Tuuuusen takk for masse gratulasjoner:)
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer masse med rund dag. Det er de gøyeste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå