Gå til innhold

Dere med spebarn. Raper/ gulper dere alltid etter amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har en tendens til å sovne når hun er mett - før vi rekker å få frem et rap. Og hun hun våkner har hun luftsmerter og gråter mye...

Hvordan gjøre dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem. Jeg prøver å ta opp babyen min etter et par min og ta kommer det ofte en rap, så legger jeg han ned.

Skrevet

Har han fått mindre luftsmerter etter at det har kommet noen rap?

Skrevet

ja det er jo dette vi har slitt med!!! kjempe vont i magen på natten fordi han ikke får rapt, n

nå er han 4 mnd og spiser ikke mellom 12 og 6 på morraen ( får grøt)

og da kommer rapene lettere!

tips erå våkne bebyen og legge han/hun på magen helt til rapen kommer. sovner han/hun vekker du den om og om igjen. slit men jeg måtte det eller så ble det ingen søvn på oss

Skrevet

Raper alltid jenta mi..om ikke våkner hun 10 min etterpå uansett...gjerne kombinert med full oppgulping/sprut. Så da er det heller "verdt" å vekke henne litt forsiktig når jeg får henne opp på skulderen, for så å bysse henne litt å legge henne i vogga si ;)

Skrevet

er han under 4 mnd så avbryter du matingen etter 5 min hele veien ja. glemte dette. før de er 4 mnd må de rape etterkun 20-40 ml

Skrevet

Oi, dette var nytt for meg! Skal man alltid få frem et rap hvert 5. minutt?

Skrevet

Min erfaring er at vesla sovnet meget godt rett etter rapen(selv om jeg må vekke henne for å få det gjort).

Skrevet

går ut fra du mente ved flaskemating her?

Skrevet

På kvelden sitter jeg som regel i over 10 min for å få henne til å rape, fordi hun sovner rett etter hun har spist, men som regel om man bruker god tid og har tålmodighet så kommer det en rap etterhvert..

Har hendt jeg har sittet i 15 - 20 min før det har kommet noe, men bedre det enn å våkne etter en liten stund til skrik :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...