Gjest Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Så utrolig artig! Jeg søkte egentlig bare med tanke på at man vinner ikke noe ved å ikke søke. Har vært på 2 tøffe intervjuer med egentlig god følelse etterpå, men jobben er såpass stort skritt opp for meg at jeg ikke har turt å håpe på noe. MEN jeg fikk den!!! Nå bare gruer jeg meg litt til å si opp i min gamle jobb...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jippii!!! Gratulerer med ny jobb og en deilig følelse av at du fortjente den mest av alle:-) Det er til å lette litt av det;-)
Graciegirl Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Så flott! Gratulerer. Alltid gøy å få til noe man virkelig håper på. Oppsigelser er noe alle arbeidsgivere må være forberedt på. Spesielt nå som det, for mange ulike jobber, er søkers marked. Så lenge begge parter er proffe så bør det gå bra. Det at du gruer deg betyr nok bare at du bryr deg - og det er jo et godt tegn! Er det lov å spørre hva slags jobb du har nå og hva slags jobb du har fått? Lykke til i ny jobb!
dritgrei hei hei! Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Hurra for deg som har fått ny jobb!!!!!!!! Så deilig! Jeg kjenner jeg blir redd bare av tanken... det er jo snart jeg som skal være i søkerboksen .... Tenk at du fikk jobben, det er jo helt fantastisk! Jeg er glad på dine vegne, og det å si opp en jobb, er i grunnen bare å si, takk for meg, det har vært fint, nå vil jeg noe annet.... :-) det kommer til å gå kjempefint!
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har fått jobb som markedssjef i et av norges mest bunnsolide selskaper innen meieriprodukter. Min jobb blir å fokusere på Omega 3 og det er jo det jeg brenner for!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Stiiiilig:-)) Omega 3 er flott for hjerne og kropp:-))) Si ifra om du trenger noen som roper hurra for gode produkter:-)
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Det skal jeg gjerne gjøre! Har snakket med min nåværende arbeidsgiver, og det gikk jo rett så bra. Viktig å være ryddig, og de hadde full forståelse for valget mitt. Slike jobber sier man ikke nei til!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Det ordner seg for modne jenter:-))
Karomamma Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer, det høres kjempespennende ut!! Lykke til
Plutseliten :) Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer med ny jobb! Og trenger du virkelige dokumenterte beviser på hvor bra Omega3 virker så rop ut.Her i huset er vi to stykker, som uten tvil har blitt bra og bedre av sykdom pga omegaen )) Lykke til!
Trollmora Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer med ny jobb! Den fikk du fordi du er den beste!
Maud Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer med ny jobb! Det er deilig når man har lyst på noe, blir målt og funnet tung nok. Det er ikke morsomt å si opp et sted, men proffe sjefer takler det.
frøydis m/ 4 Skrevet 21. februar 2008 #13 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer med ny jobb! Det hørtes spennende ut!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå