Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Noen som er innterresert i hager her?da råder jeg dere til å ta en titt på tv 2 i kveld kl 20,helt utrolig flott blir den hagen. Kanskje litt patriot siden gubben har designet og bygget den,absoltt verdt å se for dere som er innterresert i hage.
nickoline og supermann Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 det ser dritkult ut. Men passer ikke for meg da:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Gleder meg veldig til å se det, for skal ta et tak i hagen her til våren og trenger litt inspirasjon. Si i fra til gubben din at han gjerne kan komme hit å harve opp litt gratis!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 DEt må jeg se også, lurer på om det er i denne episoden min bror kommer å leverer ferdig gress...?
høstbarn:) Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Gleder meg! Må huske det!!!!! Hmmm, håper det ikke kræsjer med noe fotball på TV...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå