Gå til innhold

uff ble litt redd og trist jeg


Anbefalte innlegg

Skrevet

leste noen innlegg på "ufrivillig abort" eller den siden der babyene døde.. åå jeg blir så trist og redd! klarte bare lese 3-4 innlegg før jeg satt og hutra her og måtte gå vekk fra pcen.. jeg gleder meg sååå til hun kommer men tenk om ikke ting går bra!!! wææææ!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager gikk du inn dit da...?

 

Men tror nok alt er og kommer til å gå bra med deg og babyen din...Det du må tenke på er at alt kommer til å gå bra...Ikke noe grunn til å gå rundt å uroe seg for ingenting...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...