Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 leste noen innlegg på "ufrivillig abort" eller den siden der babyene døde.. åå jeg blir så trist og redd! klarte bare lese 3-4 innlegg før jeg satt og hutra her og måtte gå vekk fra pcen.. jeg gleder meg sååå til hun kommer men tenk om ikke ting går bra!!! wææææ!!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hvorfor i alle dager gikk du inn dit da...? Men tror nok alt er og kommer til å gå bra med deg og babyen din...Det du må tenke på er at alt kommer til å gå bra...Ikke noe grunn til å gå rundt å uroe seg for ingenting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå