vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Det her småbarns-tillegget, blir det utbetalt samtidig med barnetrygden?
kanutteogkruttet Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Ja, den kommer sammen med barnetrygden
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Ja, det gjorde det da jeg var alenemor for 8 år siden. Og så vidt jeg har skjønt, er det slik enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå