Gå til innhold

Pappaaaa!! Mammaaaaa! Æææsj...............!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ropte lille rosa her forleden kveld.....vi stormet ut på badet og der sto hun...lettere sjokkert....helt naken og med en ordentlig bommelibom i den rosa potta si:-)))

Det var skrekkblandet fryd som preget frøkna og vi klappet og heiet på henne:-) Hun hadde kledd av seg alle klærne inkludert body og bleie og funnet frem potten selv:-)

Kvelden etter skjedde det samme igjen, så nå er vi spent på om det er den nye trenden når det gjelder bommelibom-leveranser:-)

Pappan måtte selvfølgelig sende sms til hele slekten og fortelle;-)))

Søte begge to ja:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ufattelig skjønn...

og pappa da, som er stolt av bommelom-leveransen.. hi hi!

Skrevet

Ja, hihihi.....de er så søte så:-) Og den pappan her er jammen stolt av alt frøkna gjør, uansett:-)

Skrevet

Det er akkurat sånn det skal være...

Jeg smiler med tanke på når lillesjarmtrollet skal ut å lage bommelom og æsjelæsj.. Da kommer vel pappa til å være stolt som en hane! Han er jo stolt allerede av fotball-leggene til gutten! ;o)

Skrevet

Herlig med fotballegger:-)

Husker vi oppdaget at lille rosa hadde ordentlige muskler i legger og lår.....først ble vi redde for det var jo harde kuler, helt til vi skjønte at den frøkna har utviklet skikkelige muskler! For så er hun veldig fysisk aktiv også:-)

Hver en oppdagelse er stor og spennende med disse vakre skapningene våre:-)

Skrevet

He he, så herlig!! Lille rosa er jammenmeg flink! Vi holder på med litt tissing på do, men det kommer ikke noe. Det er toalettpapiret som er gøyest foreløpig :)

Skrevet

Paapiiiiiii er jo moro da!!!

Jeg har egen hoffleverandør av paapiiii når jeg er på toalettet:-)

Skrevet

Det har jeg også :)

Knakk sammen i latter da hun ville se på resultatet oppi doen mens jeg satt der....

Ja ja, dette var vel kanskje TMI (Too Much Information). Dere må bare overse dette svaret altså...

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHA...........kan aldri bli for mye info vel;-))

Skrevet

Flink hun er da!

Ofte er jo det traumatisk det...å kvitte seg med sin bæsj liksom..noe de har laget selv og får et eierforhold til,og skal vi skylle det ned i doen!

Ja. det er utrolig hva man kan bli stolt over med disse små :)

Skrevet

Det var jammen meg en flink liten rosa!

Hos oss må vi ta på bleien når den slags forretninger skal utføres. LilleSnupp har sluttet med bleie på dagtid, bortsett fra da, så vi må vel bare akseptere at den siste biten tar litt tid.

..og det fine med disse sidene er vel at alle kan si/skrive absolutt alt det man føler for uten å bli halshugd :o)

Skrevet

........fniiis........ja heldigvis:-))

Skrevet

Så bra at pappaen sender sms og ikke mms.....

Bommelom er kult........Og som du sier er kanskje paaapiiiiiiiiiiiiiiii kulest.

Skrevet

Hehehehe, det kunne han nok fint gjort også, men tror ikke han rakk å tenke så langt;-))

Skrevet

Jøss, flinke jenta!!!!!

Tenk at det bare er knapt to år siden vi gikk gravide med disse små skapningene. Og nå begynner de å bli selvstendige små frøkner, med sans for leveranser og egen meget bestemte vilje ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...