Hilde :) Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Man må være moden og ha litt åpning før JM går inn og stripper/Utvider der inne? Noen som har lyst å fortelle litt?
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Ja, er det ikke noen som har blitt strippet som kan fortelle litt? skal muligens strippes i dag og vil så gjerne vite hva jeg kan forvente!
ChellBell - har født! Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Jeg ble strippet og hadde ingen åpning så vidt jeg kan huske.. Jeg var 19 år og drittlei (3 dager over termin bare... haha) og troppet opp på sykehuset og sa at jeg NEKTET å dra før den babyen var ute! Dermed strippet jordbmor og veene startet før jeg hadde forlatt sykehuset. Jeg kunne allikevel dra hjem fordi de var så svake og lenge mellom hver.. Kom inn igjen kl. 03 på natten og fødte 11. dagen etter Det er en naturlig måte å starte fødsel på - og sikkert det beste for baby, men jeg personlig kommer aldri til å gjøre det igjen. Hvis du skal bli strippet så er det kanskje like greit at du ikke leser videre Har du ennå ikke bestemt deg, så kan du jo lese videre og så ta en avgjørelse. På en måte kan det være greit for kvinner å ikke vite noe om stripping på forhånd, for da vet du ikke hva du er i ferd med å oppleve... Men, nå måtte en venninne av meg strippe og hun følte at hun ble forgrepet pga de store smertene. Det ble en veldig negativ opplevelse for henne og hennes mann. Han klikket helt! Hun skulle ønske at noen hadde fortalt henne hvordan stripping var og kunne bli opplevd, og det er kun derfor jeg sier det. Så får man ta valget selv. Det å si at stripping er vondt kommer vel ikke i nærheten en gang av hva det er... Det varer heldigvis ikke lenge og resultatet kommer raskt og man kan legge deg bak seg, men har du ikke en høy smerteterskel så anbefaler jeg ikke dette.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Er ikke sikkert stripping fungerer i det hele tatt. Gjorde ikke det på meg iallefall. Så om det fungerer eller ikke tror jeg er genetisk betinget og hvor "klar" kroppen er for en fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå