Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Fikk 2 annfall av kvalme i gå. Først var jeg bare kvalm, så gikk det over. Men på kvelden når jeg sto i dusjen ble jeg KJEMPE-kvalm. Måtte legge meg rett ned og var så kvalm at jeg ikke greide å røre på meg. Kan helt ærlig si at jeg aldri noen sinne vært så kvalm før! Hva kan dette komme av? Ikke noe å bekymre seg for vel?
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Tror det er ganske vanlig, da babyen er så stor at den presser på alt du har av innvoller. Jeg har været endel kvalm i det siste(uke 33+2), og kastet opp og greier. Legen min mente det kunne være fordi babyen ligger i seteleie og derfor sparker nedover mot tarmer ol. Hvis det blir et stort problem som oppstår ofte, ville jeg spurt på neste kontroll. Jeg tar i hvert fall ting med knusende ro så lenge babyen sparker som vanlig og jeg ikke har smerter.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Min ligger som den skal og hodet har festet seg, men det er jo klart at det begynner å bli trangt og den presser på innvoller og slikt... Takk for svar:-) Hadde litt sterke kynnere mens jeg var kvalm, men det får jeg jo støtt. Er hvertfall ikke tvil om at det er liv i det lille trollet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå