Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Håpet¨på å våkne til sol og blå himmel i dag jeg da... Syntes det er så lite å finne på i dette været, merker godt på lillgutt også at han ikke er i form i dag etter ennå en tøff natt... Kommer nok bare til å være hjemme i dag vi, en tur å handle kanskje også lager vi litt middag og koser oss sammen. Så kan lillegutt ta seg ett deilig og langt bad før det er natta for han. Etter dette hadde jeg tenkt å kanskje se en film sammen med sambo... Ja, jeg vet... dagens kjedeligste innlegg;-) Hva skal dere?
☆Anonymia☆ Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 lengter etter å gå tur men det orker jeg ikke i dette været,blåser og regner...så det blir innedag idag også..blæ..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Huff, ja den turen må vi nok se langt etter;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 ikke sant...er ikke noe kos å gå tur i pøsregn..har egentlig dårlig samvittighet for at vi går så sjelden tur,men jeg orker bare ikke bli klissvåt hvergang.. vestlandet,do i need to say more..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Æsj da, den er ikke mye morro nei... Vi hat jo hatt reine sommerværet de siste dagene så det har blitt masse turer på oss, ikke lange men småturer til lekeplassen osv... Det som er dumt er at lillegutt har sluttet å sove i vogna, så på tirsdagen var vi ute hele dagen uten at han fikk noe søvn (han sover vaneligvis 2 ganger da 3 timer til sammen ca) så nå er hele døgnrytmen ødelagt hos han. To netter på rad har han våknet halv fire og vert våken og sur hele tiden, sovnet igjen en halv time og thats it! Sitter dødtrøtt her nå:-) Men må si jeg kjenner igjen den dårlige samvittigheten du har, mange dager været er dårlig i flere dager og vi bare er inne...
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Idag skal jeg til strømmen storsenter å kjøpe et par duppeditter vi trenger på clas ohlson :-)
Mille** Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Her er det nydelig påskestemning, nysnø på trærne, 1 minus og strålende sol. Har akkurat vært ute å gått tur. Senere i dag skal vi på skicup med ungene. )
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2008 Ååå, så deilig:-) Send over litt påskevær til oss også da!! Her er det grått og bare regner:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå