junijente fikk julijente Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 De siste ukene har jeg hatt en litt "rar" følelse nederst i magen. Jeg har lurt litt på om det kan være spark jeg kjenner. Jm mente det kunne være det da jeg var der, da trodde vi jeg var i 18. uke, men UL rett etterpå viste at jeg bare var i 16. uke. Er ikke det litt tidlig å kjenne liv? Jeg merket det første gang etter trening, noe litt forsiktig nede ved livmora. Men nå senere har jeg begynt å lure på om det kan være pulsen min jeg kjenner, pulsåra ligger vel der nede? Er det noen som har opplevd det samme, eller som har noen mening om hva dette er? Jeg så jo at ungen sparka på UL, men da kjente jeg ikke noe.
Glad tobarnsmamma Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har også kjent en slik rar følelse, som raske pulsslag, nede i magen... Kjenner det nesten hver dag (er 17 + 3)... Vet ikke heller hva det kan være, er førstegangsgravid...
anette&tutta mari :) Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Hei, jeg har også kjent det sånn et par uker nå. Er 17+4 idag. Akkurat som om det er en puls ja, rart! Og når jeg har spist så er det akkurat som om noe rører seg, så tror nok det er babyen. Har aldri kjent noe sånn før i allefall! Er også førstegangs. Skal på UL på mandag og gleder meg sånn! Håper alt er bra:D
Michka Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Hei! Første gangen jeg kjente liv var det akkurat som å ha "leamus" i magen :-) Fant ut det var det letteste å sammenligne det med, veldig rar følelse, litt som kiling i magen :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Vi har en stor pulsåre i mageområdet, så det kan være den du kjenner
gutt-08, jente-11*fødeklar* Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Jeg også har hatt en sånn rar følelse i magen. Jeg veit at det er en pulsåre der nede, men når jeg kjenner "at ungen rører på seg", kjenner jeg etter om det er i takt med pulsåren.. Jeg tenker i alle fall at hvis det ikke er i takt med pulsåren, så må det være noe annet!! Om det er bebisen eller ikke, kan ikke jeg heller svare på, for er selv førstegangs! 15+6 i dag..
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Jeg kjente spark så tidlig som i uke 13, og som ei nevnte over her så kjentes det ut som leamus i magen Helt snodig. (og jeg er førstegangs) Men det var spark, nå er jeg sikker ettersom de ikke akkurat er forsiktige små dult lenger (er i uke 22 nå). Så uke 16 er helt mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå