Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Har lest lite krimbøker, men tenke å kjøpe meg en til påske. Da har kanskje lillegutt kommet også og behovet for å slappe av på kveldene med en god bok hadde vært deilig. Tips?
snartgift.no Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Triologien til Stieg Larsson. Begynner med "Menn som hater kvinner". Jeg holder på med 3. boken nå - de er kjempebra:)
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Stieg Larsson er bra. Kan også anbefale Arnaldur Indridasons bøker - skikkelig krim fra Island! Kommer med en ny en nå som heter Vinterbyen.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Sieg Larsson anbefales. Er snart ferdig med bok nr 2, og den er enda bedre enn nr 1. Kjempespennende. Ellers digger jeg Henning Mankell da...
murmelmamma Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 de er kjempebra...jeg slukte nesten 2000 sider på en uke..!! kjempebra! eller er alle bøkene til jo nesbø til å anbefale på det varmeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå