Gjest Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 og den lille krabaten var VILTER! Jordmora trodde først at jeg ikke var 18 uker enda, fordi hun ikke fant livmora. Men joda; babyen var stor og fin! Fikk dessverre ikke sett kjønnet da, for h*n lå så langt nede i bekkenet og gjemte seg. Var egentlig veldig klar på at jeg ville vite kjønnet. Synes det er litt snålt å tenke på at jeg etter all sannsynlighet ikke får vite det før barnet blir født. Spiller ingen rolle _hva_ det er, jeg vil bare vite det. Men alt så heldigvis fint ut da!
Tredjemann på vei :D Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Flott at alt så bra ut da! Jeg hadde nok også blitt skuffet hvis jeg ikke fikk vite kjønnet på UL, etter å ha hatt en sterk følelse av at det var jente hele tiden. Har en gutt fra før, så det var stas å få se at det var ei jente denne gang:-) Men det viktigste er jo at babyen er frisk og fin såklart! Har du noen barn fra før?
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Hei, nei dette blir min første. Er veldig spent på tiden framover nå! Hadde ikke hørt hjertelyd eller noen ting før, så jeg hadde jo ingen anelse om hvordan alt stod til egentlig. Men ja, jeg var sikker på å få se kjønnet. Hadde egentlig ikke tenkt over at det var mulig å ikke få det. Må si det frister med privat ultralyd litt senere i svangerskapet, men det er også med tanke på å få bedre bilder da. Så liksom bare en hånd på et bilde, en fot på et annet osv, siden ungen lå så jevnt. Hadde ikke trodd at jeg kom til å være så opphengt i dette med kjønn osv, men jeg er altså det... :-( Føles litt vondt å være skuffa egentlig, spesielt siden jeg EGENTLIG er overlykkelig over at alt var så så normalt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå