Gå til innhold

MP3-spiller å anbefale?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en mp3-spiller med god lagringskapasitet, noen som har noe å anbefale? Og finnes det minnekort til mp3-spillere? Har ikke så mye peiling på dette her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde kjøpt iPod uten tvil. den komme ri mange varianter. gå til din forhandler og spør om hva som vil passe best for deg!

har hatt min i mange mange år.. kunne ikke drømt om å kjøpe noe annet :)

 

Lykke til

Skrevet

Jeg har en Creative Zen Stone, nett liten sak.

Finnes med 1, 2 eller 4 GB minne.

Veldig enkel i bruk, når du skal legge over musikk drar du bare musikken over fra en mappe til en annen. Du lader den ved hjelp av USB-kabelen som medfølger.

Prisen ligger på ca 350 for den minste og ca 600 for den med 4 GB.

Skrevet

Ipod helt klart. Fikk en Ipod Touch i julegave og digger den vilt. Hadde fra før en Ipod av typen før nano. Denne hadde jeg hatt i 5 år og den har fungert helt supert. Yngstejenta har nå arvet den ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...