Tvilling79 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 så da er jeg gravid, 4 uker på vei.... trodde jeg skulle juble og hoppe rundt, men jeg er nok i sjokk.... babyen er planlagt, så vi er begge to veldige glade:) men jeg er ikke så glad som jeg trodde, er nok mer skrekkblandet fryd... ikke minst det at jeg nå har klart å slanke meg, også skal vekta gå oppover igjen:( men jeg er fokusert på at jeg skal mosjonere mye og spise like sunt som jeg gjør nå!
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Høres ut som det er første barnet? Gratulerer så masse, en spennende tid venter : ) Selv er jeg i sjokk etter å plutselig være gravid med nr. fire. Masse lykke til!
Tvilling79 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 det er det første barnet:) jeg går fortsatt i sjokk, tror jeg skal sette meg ned med HMkatalogen og se på babyklær:) før har jeg blitt babysjuk av å se babyklær:) håper det ikke bare meg som er i sjokk når man finner ut at man er gravid!! og vi hadde bare ett forsøk, har alltid trodd at det måtte mange til... og vi prøvde ikke å telle når EL var eller noe... nå tør ikke sambo ha sex, men det er vel pga sjokk.. jeg skal iallefall ikke gå 9mnd uten sex!!!
bebi-i-magen Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 gratulerer så mye:) selv lykkelig gravid i uke 25:)
frøet76 Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Hei! Gratulerer! Jeg er i NØYAKTIG samme situasjon som deg. Testet positivt ca.klokken 09.30 i dag morges med cb digital. Hadde ikm i dag, og var kjempespent. Våknet i natt og lå våken lenge- var både redd og spent. Jeg bli mamma, liksom!! Det er veldig rart. Hadde planlagt dette, men det klaffet på første forsøk. Hadde sex mer enn en gang da, men...faktisk hver dag i tre uker. Likevel er det et sjokk å få vite det- at jeg er gravid. Trodde ikke det skulle gå så raskt. Men jeg er glad, nervøs, spent. Lurer på når jeg har termin. 1.nov? Prøvde å regne meg frem til det. Baby er vel to-tre uker gammel nå.
Tvilling79 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 gå på babyverden.no og regn ut termin på terminkalkulatoren:) den tar hensyn til sykluslengde, det gjør ikke BIM sin.. Jeg har termin 31.okt.. men regner med at den blir flyttet til nov. lykke til du også, bra å vite at vi er fler!!
villemo* Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Oi da er vi 3 med termin samme dag da:) Testet positivt i dag jeg også. Så artig. Så kan vi jo følge hverandre her inne:) Gratulerer begge to!
lin76 Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Gratulera så masse, Villemo, Sugarcane og Hoppaisvingen! Kjenner igjen det der med at prøvinga gjekk fort over, gett - eitt forsøk og vips! så sat spira her også ) Så lenge du er motivert for å passa kosthaldet og å mosjonera, går det sikkert fint med vekta, Hoppa. Lukke til, alle tre, og velkomen hit!
Tvilling79 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2008 morsomt!! kanskje vi skal opprette vår egen tråd??
Tvilling79 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. februar 2008 Vi får håpe at spirene holder seg i magen da:) spennende!! skrekkbalndet fryd! ps: forandret akkurat nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå