Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Hvordan gikk det for seg? Ba dere han/henne på kaffe og snakka om andre ting først. og havna i senga etterpå? Eller gikk dere rett på sak?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Vi gjorde det veldig sånn på impuls vi. Hadde snakka om det en stund, men så satt vi på nettet og titta og fikk kontakt med en fyr. Så viste det seg at han bodde rett borti gata nesten. Så da inviterte vi han liksågodt bort med det samme. Vi ba han på en øl og satt og prata litt om løst og fast. Veldig anspent og nervøs stemning naturlig nok. Men så spurte vi om han ville bli med inn på soverommet. Vi visste jo alle hvorfor han var her... Så kledde gutta av seg mens jeg satt og så på (var ikke helt sikker på om jeg ville delta eller bare se på først), og så etter en liten stund kledde jeg også av meg og ble med. Sugde dem begge, sugde han andre mens kjæresten min tok meg bakfra, de sugde hverandre... Digg!!
Guttemamma :o) Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Det har jeg veldig lyst til også, men tør liksom ikke ta skrittet helt ut. Misstrives så fælt med kroppen min og er redd for å bli avvist når jeg kler av meg. Er ikke overvektig men har fått litt ekstra hud på magen etter sv. skap. Skal heldigvis operere magen til høsten så kanskje selvtillitten blir bedre etter det Noen som har et forum eller nettsted som anbefales. Swinging er også aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå