Gå til innhold

Brekker seg av alt...!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 5mnd og brekker seg av alt jeg prøver å gi han. (grøt - pure - moste grønnsaker) .... skal jeg bare fortsette å prøve eller skal jeg vente litt til før han får ordentlig mat?

Får så vondt av han når han sitter der og brekker seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du prøvd da? Jeg ville kanskje ventet litt og så eventuelt prøvd igjen. Grøt er ofte lettere og introdusere enn moste grønnsaker, fordi grøten er litt "søtere" i smaken. Ofte kan det ta ganske lang tid med denne tilvenningen.

Lykke til

Skrevet

ok, takk for svar! føler ikke det er helt nødvendig enda med fast føde. Ville bare se hvordan han reagerte på det. Smakte på den pureen selv - herregud så pyton da. Beisk og ekkel :( så skal forsøke med grøt istedenfor når behovet melder seg.

takk takk :)

Skrevet

Prøv en grøt som skal blandes med mm/mme når du begynner igjen. Hvis du ammer normalt, bland med mm og gir du mme så bland med den mme du pleier å gi. Da vil han kjenne igjen smaken og så er det lurt å ikke blande for tykt i begynnelsen. Hvis du blander med mm vil grøten bli ganske flytende uansett, men pass på uansett og ikke bland i for mye grøtpulver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...