Miss L å di Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Var en diskusjon på bim en gang om man hadde hatt sokker på seg når man fødte. Huske jeg flirte av de som ikke husket om de hadde hatt sokker på seg eller ikke. Må jo HUSKE det, tenkte jeg. Kryper nå til korset og innrømmer at jeg ikke har den fjerneste anelse hva jeg hadde på meg under fødselen. Jeg vet at jeg hadde på meg en bukse før galskapen begynnte, men jeg kan ikke huske at den ble tatt av en gang. Men den ble jo selvfølgelig det... hehe..
lenej :o) Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 eg hadde ikke sokker på.. vannet gikk, på sykehuset, og alt ble jo vått... og jeg husker alt fra fødseln..
Blind Gudinne Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Jeg hadde sokker på! Husker jeg tviholdt på tanken om at de skulle være på på! Var helt greit at alle tittet opp i det aller helligste, men tæra mine? Ånei, du..... Også ble jeg plutselig veldig bekymret over at jeg hadde så hårete legger. Er det rart jordmor flira av meg?
Miss L å di Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Djiizez... Det hadde jeg aldri komt på at jeg skulle tenke på. Pissa jm i ansiktet uten at jeg la merke til det selv, så de hårete leggene mine gikk meg et hus forbi... c",)
melkekua™ Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Hehe..nå flira jeg godt! De jordmødrene er nok vært borti det meste ) Jeg hadde ikke på sokker under noen av mine 2 fødsler. Husker ganske mye fra fødslene mine ;o)
Miss L å di Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 åårh, jeg og vil ha vanlig og oversiktelig fødsel!!!!! Ikke sånn skittfødsel.. :-P
Slalotte Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Jeg hadde sokker på.. Tok på en rosa og en gul om morgenen for jeg hadde bare en av hver og trodde virkelig ikke dette var dagen for noe tur til sykehuset.. og når veene startet så glemte jeg å skifte før vi dro så fødte med en rosa og en gul sokk.. hehe.. fikk noen fine kommentarer av barnelegen og jm..
Gjest Rebel m/jente Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har ingen anelse om jeg hadde sokker på eller ikke. Men tror egentlig ikke det, vannet gikk på undersøkelsesrommet og alt ble vått. Husker jeg NEKTA å ta på meg sko når vi skulle gå derfra og til føderommet. Jeg sto der med rier som kom oppå hverandre og mannet om at jeg IKKE skulle ha sko på... så jeg gikk vel barføtt da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå