Gå til innhold

billige bleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil bare informere dere som skal kjøpe bleier til deres nyfødte at

New Bron bleiene fra Libero koster 20 kroner på Prix-

og med Coop meldemskort får man 10,- i rabatt,

så da blir prisen per pakke 10,-

Må da være billigste man finner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk:) gjelder dette alle coop prix butikkene? hvordan får en medlemskortet? handler lite på coop..

Skrevet

man melder seg inn i butikken. regner med et gjelder alle prix butikkene. men helt annen pris på mega f.eks. så gjelder ikke alle coop.

Skrevet

har vert å kjøpt,men hvor lange varer tilbudet? hun dama eg snakket med kunne lite norsk og ikke engelsk...så hun kunne ikke fortelle meg noe...vi pleier handle på mega,vurderer å bli litt mere økonomisk og handle på coop...men hvordan fungerer dett coop kortet? er litt blon på dette...

Skrevet

når man handler på en coop butikk skal de også spør etter medlemskort, de scanner kortet og da blir bonusen registrert..

Skrevet

bonus? får en bonus hver gang en handler der? er det slik at en sparer de opp på kortet og kan ta ut pengene eller? hvor kan en bruke dette kortet?

Skrevet

Bruker mitt på mega og Kappahl, blir fort noen ekstra lapper i januar, ja :) ligger vel på et kjøpeutbytte på over 1000,- hvert år.

Du tar ut pengene der du oppretter kortet når du ønsker, får medlemskataloger med tilbud for medlemmer med jevne mellomrom.

Skrevet

sparer du 1000 kr pr år:) når du er medlem får du ekstra tilbud også,dette hørtes veldig bra ut..så kaphal og alle coop butikkene kan en bruke kortet..rekner med det er billigere å handle på coop enn på mega:)

Skrevet

Men Mega er jo også Coop butikk er det ikke? Ble litt forvirret jeg nå.. Eller er det Coop Obs du tenker på? Coop Prix? Hmmm...

Skrevet

Coop butikkene er jo generelt dyrere enn rema og kiwi. Så det du får i utbytte er langt i fra det du sparer ved å handle på kiwi foreksempel.

Skrevet

mente meny...blander ord for tiden,det er denne graviditeten min som gjør meg litt rar..

Skrevet

Må ikke glemme å tenke på hva man handler også da..

Jeg handler nesten bare på Ultra, og jeg bruker faktisk ikke noe mer enn mange andre som handler på Rema..

Man må bare tenke litt på hva man velger å handle, ikke ta de dyreste produktene og slik..

For vår egen del så kjøper vi det vi har lyst på der og da, og bruker maks 1500 kr på vanlige dagligvarer i 14 dager.. Vi er 2 stk.

Mange butikker har også "pampers" rabatt, Ta 4, betal for 3 bleiepakker. Gjelder iallefall Ultra, Meny og Kiwi iallefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...