Gå til innhold

Det er vi som er de ordentlige rødstrømpene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke Anniken og Karita og Manuela og de damene der...

Det er vi som skaper aksept i næringslivet for at småbarnsliv og karriere kan kombineres.

Det er vi som foreslår praktiske løsninger i hverdagen for at det skal bli lettere for småbarnsmødre å gjøre det som er best i hver familie - heldagsjobb, deltidsjobb eller å være hjemme med barna.

Det er vi som tvinger dressguttene til å bytte møtedag for å kunne jobbe hjemmefra og få tid og ro med familien samtidig som vi gjør en innsats på jobben.

Det er vi som kjemper for likelønn og likeverd på arbeidsplassen.

Det er vi som blir hjemme med sykt barn og driter i om dressguttene må omkalfatre hele ukekalenderen sin.

Det er vi som gjør jobben! Girl power!!!

PS. He he, rammene må selvfølgelig settes ved hjelp av makteliten, men likevel da dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er det jaggu:-))

Vi har brøytet vei for de som kommer etter, ved å stå på barrikadene og kjempet og ropt! Og tatt dritten som har vært underveis - men det har vært vel verdt det!!!

Når jeg tenker tilbake på hvordan det var når jeg fikk førstemann for 20 år siden og hvordan det har blitt nå, så er det fantastisk!

Den gangen jobbet vi helt frem til fødselen startet. Vi fikk 16 uker (4 mnd) med lønnet permisjon.....Jeg husker jeg utvidet min, men da uten lønn....ikke bare bare det heller om ikke sambo tjener drøssevis med penger. Vi var unge den gangen og nyetablerte.

Så ting har virkelig blitt lagt til rette for de som følger etter ja og det er fint:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...