Lillegullet130707 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Når det er dårlig batteri på baby uniten, så piper den, hva er vitsen med det??? Det vekker jo bare ungen... Er det mulig å slå av lyden på den...?
*tingeling* Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 ja du detta har eg og lurt på! Eg har ikkje fonne ut om det går abb å ta av lyden....eg trur ikkje det!
Lillegullet130707 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Det er jo HELT på tryne at baby uniten skal pipe!!!!!!!! Ingen andre som vet..? Finner ikke noe om dette i bruksanvisningen...
2 gutter og 1 jente Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 irriterer meg ogsaa. ikke funnet noen maate aa faa den lyden av.... veldig dumt.
-Lane- Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Min piper ikke, men den er kjøpt i 2005. Det er bare "parent uniten" som piper.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 ja, det er bare parent unit på min å som piper...
♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Nå antar jeg at du har baby ute slik at du ikke får ladet baby unit mens den er i bruk. Hvis det er bra med batteri på parent unit, så ville jeg bare byttet batteri dem i mellom slik at baby unit ikke piper. Fort gjort. Da kan du lade parent unit inne mens den er i bruk. Jeg synes forsåvidt at det begynner å pipe litt vel tidlig noen ganger, men det kan være avhengig av temperatur.
Lifelines Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Min er også kjøpt i 2005, men den piper... Skjønner heller ikke vitsen. Lurt på om det kan være at pipet skal aktivere senderen, fordi den sender jo ikke når det ikke er lyder. Kanskje det er noe sånt? Gi beskjed til parent-uniten liksom. Det er mye lavere piping enn i parent-uniten heldigvis. Som regel vekker det ikke datteren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå