Kjærlighet <3 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Lå nettopp og hørte på hjerte til babyen (jenta på tre ville så veldig gjerne:-) Uansett fant hjertelyden der jeg pleier og etterhvrt flyttet jeg BW littog fikk en hjertelyd somn hørtes litt annerledes ut dessuten gikk den fortere. Flyttet BW tilbake og da gikk frekvensen ned. Ene var på ca 145 og andre 160. Er det to inne i magen min (!) eller fanger BW opp lyden annerledes om en flytter på den? :-)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Kanskje det er to? Jeg ville ha sjekket, du får sikkert utralyd på det grunnlaget...
anesam Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Godt mulig det er to! :-) Hvor langt på vei er du? hadde bedt om ul jeg..
Kjærlighet <3 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er 14+3 uker, så burde jo ikke være noe problem og se om det eventuekt skulle være to:-) (har jo hørt om dem som har vært på veldig tidlig ul og legene ikke har sett at det var to...) Har ikke ordinær ul før i uke 20. Tror jeg skal vente til mannen min kommer og se om det samme skjer da:-) Ringte han og han mente det ikke var noe å tenke på...:-)
Karoline's*mamma Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Kan det vere at den andre hjertelyden var din egen?
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Godt mulig det er din egen ja... MEN, den skal vel ikke være hurtigere enn babyen sin? Eller? De har jo veldig høy puls, mens vi ikke har så mye...? Min hjertelyd, fanget opp i magen, er hvertfall myyyyye roligere enn babyen's
Kjærlighet <3 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 Nei, det var ikke min egen..Den hørte jeg også, var på 68-70.ikke fult så rask som babyens:-)
anesam Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Slår ikke babyen sitt hjerte nesten dobbelt så fort som mors? legen min fant min hjertelyd + babyens og babyens hjerte slo ca dobbelt så fort...
Steinbukk77 Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Pulsen varierrer veldig så tidlig i svangerskapet. Har ligget med slik bånd rundt magen da jeg bare var 23 uker på vei, pulsen til babyen kunne da gå fra 180 til plutselig å falle til 130 for så å stige til 160 igjen feks, alt på bare et halvt minutt. Dessuten så vil du vel høre hjertelyden forskjellig ut fra hvor du fanger opp lyden på magen? Får en annen vinkel å fange den opp på!
Kjærlighet <3 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. februar 2008 Det var det jeg tenkte litt på, om hjertelyden forandrer seg fra hvilken vinkel en hører fra:-) Men det rare er jo at når jeg flyttet BW imellom forandret frekvensen seg etter hvor jeg lyttet fra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå