Gå til innhold

HJELP.......... jeg har ikke sovnet i flere netter :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min (14mn) våkner 100 ganger om natta og gråter og nekter og sove .herregud hva er galt med han?.blir litt beskymret .tenker kansje han har vondt i øre eller mage ...... som vi ikke vet.ahhhh jeg ser ikke ut.over trøtt rett og slett ;( lei av han ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene,kan telle på 2 hender de nettene jeg har sovet på 2 år,er ganske desperat innimellom.har prøvd alt uten å lykkes,føler meg som en zombie.Vurderer nå å prøve allergi med.på han,måtte det på søstern hans.

Skrevet

Har han alltid våknet så mye? Eller bare i det siste? Ville vurdert å undersøke han hos lege, i tilfelle han har vondt noe sted.

Skrevet

Prøv å gi han en paracet og se om det hjelper. Jenta mi er sånn nå, og hun får jeksler. Er kun paracet som hjelper.

Skrevet

Jeg kan telle på en hånd de gangen jeg har sovet en hel natt siden min gutt ble født. Han er 20 mnd nå. Har hatt det tøft til tider, han har i "gode" perioder våknet hver 4. time, og i dårlige perioder våknet hver halvtime (bare noen få netter da:(, men tøft nok).

Nå har vi tre kvelder gitt en halv banan til kveldsmat (pluss grøt), men først spist banan, og han har sovnet fort kl 1930 og ikke våknet før kl 05. Ammer fortsatt på morgenen, så etter amming sovnet han igjen. Er helt i skyene:) Søkte litt på nettet, og fant at banan øker serotonnivået, og det skal være søvndyssende. Kan jo være en tilfeldighet, men vi har hvertfall kjøpt inn et lager av bananer:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...