Gå til innhold

Var dere barbert nedentil når dere fødte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier vanligvis å barbere meg, men nå er jeg høygravid å kommer overhode ikke til. Må da be gubben om hjelp. Men hva gjør dere? Føler meg helt gjenngrodd,he,he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville heller vært naturlig gjennomgrodd enn barbert under fødsel.

Skrevet

Da jeg ventet eldsta ba jeg mannen min om hjelp. Jeg lå som en strandet hval på badegolvet mens han intimfriserte sin høygravide kone. Snille mannen min :) Da jeg ventet minsta orka jeg ikke. Stussa litt med saksa så det ikke var HELT jungel der nede. Men særlig bra ble det vel ikke - jeg så jo ikke en drit. Klippet meg gjorde jeg også :/ Be om hjelp du :)

Skrevet

Ja, gikk i dusjen med rier for å barbere meg på nedentil, under armene og leggene. Ler litt av det nå i ettertid kan man si, hihi.

Skrevet

Var barbert ved alle mine fødsler..

Skrevet

Jeg fikk hjelp av sambo. hi hi. litt av en komersj!

Skrevet

var nesten helt fint frisert.. hihih litt uhell tror jeg jeg hadde da jeg skulle gjøre det selv.. hihih

Skrevet

ja, er vant til å gjøre det og da syns jeg det var litt ekkelt å tenke på å være "gjenngrodd"i de første dagene etter fødsel.

Jeg følte meg litt renere.

Skrevet

Vokset meg regelmessig mens jeg gikk gravid. Hadde speil på alle bauger og kanter, så fikk det til :) Glad ingen så meg mens jeg holdt på, hehe.

Skrevet

Hadde ikke barbert meg på to mnd før fødselen tror jeg. Skulle fjerne alt 17 dager etter og klarte selvfølgelig å komme borti arret etter et sting, det var vondt det:) Ikke så lett å fjerne nesten 3 mnd med hår når du ikke er lokalkjent lenger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...