Kjærlighet <3 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Lå nettopp og hørte på hjerte til babyen (jenta på tre ville så veldig gjerne:-) Uansett fant hjertelyden der jeg pleier og etterhvrt flyttet jeg BW littog fikk en hjertelyd somn hørtes litt annerledes ut dessuten gikk den fortere. Flyttet BW tilbake og da gikk frekvensen ned. Ene var på ca 145 og andre 160. Er det to inne i magen min (!) eller fanger BW opp lyden annerledes om en flytter på den? :-)
quicksilver Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Den ene er babyen sin,den andre er din
Kjærlighet <3 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Mn var ikke på 14-160.. hørte den også, den lå på ca 68-70:-)
Kjærlighet <3 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Hehe..ikke 14-160 men 145-160......
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Du har ihvertfall rett i at din egen er den som er ca. halvparten så rask som "babylyden" :-) Om du har to i magen vet ikke jeg, men har selv bare en og får ofte opp skiftende hjertelyd. Snakket med legen om det og hun sa at babyene turner rundt der inne og hvis de begever seg mens man lytter (eller blir stressede) så vil hjertelyden endre seg. Babywatchere med automatisk telling av hjerteslag fanger raskt opp disse endringene og vil derfor kunne vise skiftende tall.
PAVEEL Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 kanskje det er to inni der da?? kan jeg spørre hvor langt du er på vei? når fikk du høre hjertelyden første gang? hvor og hva betalte du for babywatcheren? er det verdt det??
Kjærlighet <3 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er 14+3 i dag, hørte hjerte første gang når jeg var 12+2-3. Samme dag som jeg fikk babywatcheren:-) Jeg kjøpte brukt gjennom FINN og betalte 700 kr. Koster vel rundt 1000 kr ny, menleverandøren er utsolgt, så dem er vanskelig å få tak i... Jeg synes absolutt det er verdt pengene:-) Jenta på tre synes det er stor stas å høre på babyen, hun spør selv etter å få høre babyen og minstemann på snart 2 er også ganske fasinert av det hele:-)
frupingu Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Gå til jordmor å spør om hun hører det samme. Kanskje du får tidlig ul får å finne ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå