Sørland-snuppa Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 drømte at jeg var på en musikkfestival. Jeg var gravid, men hadde ikke fått noe mage enda så jeg brukte en stor gravidpute på for ville at alle skulle se at jeg var gravid. husker at jeg gikk nedover ei lang trapp og fikk mange stygge blikk mot meg. plutselig gikk det opp for meg at det var forde jeg gikk og drakk øl. herregud jeg hadde glømt at en ikke skal drikke når en er gravid.. ja ja hadde jo bare hatt to tenkte jeg. Hallo liksom....... Så plutselig å gikk det hull på denne puta og jeg måtte forte meg inn på en do og få ordnet på den. veninna mi hjalp meg og etter og ha plåst den opp igjen, strammet hun den på og det gjorde så vont for jeg var jo gravid på orgentlig. men jeg måtte ha den på.. hahahaha. etterpå gikk jeg i speilet og skulle stelle meg litt. og der begynte håret mitt og ramle av. jeg fikk helt panikk og viste ikke hva jeg skulle gjøre. husker ikke så veldig mye mere, vanskelig og forklare alt. men for en merkelig drømm ass.. heheheh tror den er litt inspirert av frustrerte fruer jeg da...
Dotten Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 He, he. For en stressende drøm Har selv drømt flere ganger at jeg mister hår eller tenner. Det er ikke mye morro! Godt det bare var en drøm.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Jeg synes det høres ut som du ikke helt har kontroll på livet ditt akkurat nå. Du er i tvil hva du skal velge, og du er redd for å ikke leve opp til de forventningene folk har til deg. Det å holde på fasaden sliter på deg, og du er redd for at alt skal bli synlig.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Æsj da, for en ekkel drøm!!! Jeg drømte at jeg plutselig skulle føde i natt, eller at jeg måtte bli satt i gang fordi jerg begynte å blø masse sånn plutselig! Var utrolig lettet da jeg sto opp... Hvis du vil tyde drømmen din gå inn på droemmetydning.com:-) Tror det skal stå noe om håravfall der.
Sørland-snuppa Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 hehe, tro du det. jeg tror ikke det egentlig. har du sånn drømmebok kansje?? jeg har gledet meg som en unge til at frustrerte fruer skulle begynne igjen og tror kommer fra det. siden jeg hadde ventet så mye på det. i og med at jeg drømte at jeg hadde sånnen gravidpute på magen og at jeg mistet håret begge delene skjedde jo i frustrerte fruer.
ToPrinsesser<3 Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Ikke kjekt med mareritt. Det er fullmåne i dag og veldig mange har klare, tydelige drømmer/mareritt i nettene før, jeg "sliter" alltid med dette selv.
Sørland-snuppa Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 å takk for tipset. det skal jeg inn og lese på. synes det er så gøy og lese om drømmer en har hatt, men har ikke sånnen drømmebok lengere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå