Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Har bekkenløsning,og har exsrta vondt om morran,noen andre?????
mamma050308 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jordmor sa det var ganske så normalt, for man har ligget i ro store deler av natta og bekkenet har stivna litt. For meg hjelper det når jeg går litt, det bedrer på smertene å komme i gang igjen.
mamiladi Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Ja!!! Må vippe meg opp og gå kjempeforsiktig :-P mens jeg sier au for vært skritt. Men som oftest blir det bedre etter litt rolig rusling rundt i stua :-) (utenom i går da satt jeg fast i senga....AU!)
Tasso Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Jupp, samma med meg... E et herk å komma seg opp av sengo... men blir bedre etter eg har gått litt fram og tilbake... Men eg må støtta meg heile veien fra senga og inn på badet, for eg klare ikkje å gå skikkelig med ein gang...
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Jepp, et ork å komme igang om morraen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå