Sørland-snuppa Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 lurer på hvem og hvor mage som er pålogget her denne Torstagsmorgenen jeg :-) Jeg er ;-)
* 5 om dagen * Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 god morgen...er her jeg... etter å ha kledd barna, fått frokost, fyra opp i ovnene, og kokt meg kaffe, så kan jeg sitte her litt....i stua med tv på for full hals, er masse for barna på nrk super...
Mammat4 Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 God morgen, nå er to av barna levert i bhg, minsten sover og jeg spiser frokost.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Good morning:-) Hvis du ser opp til høyre kan du se hvor mange som er innlogget til en hver tid:-) Man uansett alltid hyggelig når folk ønsker hverandere en god morgen;-)
Sørland-snuppa Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 hehe ok. jeg fant det nå. jeg vist ikke det. men koselig når en ser nicket til de some r aktive her da ;-) Leander er en skikkelig ramp i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå