Gå til innhold

FARMEN!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer virkelig på hva det er som skjer på lørdag.. Så at Hugo bar på en fyr.... Så mangla det en under tvekampen.. SPENNENDE!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaa lurer fælt jeg nå....

Skrevet

hmm...så ikke det jeg, for jeg slo over til tv3, etter at jeg så hvem som ble førstekjempe....

er det noen som har ødelagt seg tro??

spennende...en stygg tanke slo meg, kanskje det er noe med torkel...liker ikke han asså....

Skrevet

Ja lurer på hva som skjer på lørdag..Må jo ha vært en som har skadet seg eller noe..Gleder meg til lørdag:)

Skrevet

jeg tror også det er Torkel som Hugo bærer på... Syns jeg ser Amin og Geir O sitter sammen med Hugo under tvekampen

Skrevet

de går rundt og er redde for det at folk brenner ned mat huse og truer de og gjør masse slikt... de er redd de må forlate gården.... Men hallo..... tror dere ikke det er den del av spillet???? det tror jeg. 100% planlakt. ellers hadde vel de som styrer farmen anmeldt det med en gang og hatt vakter og sånt rund forbi.... det er jo lakt opp til at det skal være litt spennende. Sikkert en grunn til at de fikk så mye mat når de kom. kan ikke huske de andre har fått så mye mat før.

Skrevet

jeg vet det kommer inn en ny deltaker etterhvert... en gutt som heter eren, men når det skjer vet jeg ikke

Skrevet

så klart er det en del av spillet...

om det ikke hadde vert det hadde det jo såklart blitt satt opp vakter eller oppslag om farmen innspilling innvadert eller nnoe sånt i se og hør---

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Stakkars Torkel som er så forsagt at han må ha med seg mamma på farmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...