Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 har dere alle opplevd at de er bra igjen etter 3 mnd? poden her er snart 3,5 mnd og sliter fortsatt... har vel blitt noe bedre, men han har endel vondt ennå.
dårlig ånde Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 for oss gikk det over etter 2 mnd. andre jeg kjenner har slitt til 5 mnd. det er visst veldig individuelt det der. håper det går over for deg snart, det gjør det, selv om det ikke føles sånn...
alvis Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Gutten min hadde kolikk til han var litt over 5 mnd. Etter det var han mye plaget med luftsmerter frem til han var ca 8 mnd.
Tussa og Sofie Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jenta mi er snart 4 mnd og sliter fortsatt med magevondt ja...dessverre så er ikke de 3 mnd så magiske for oss alle (
Kanutte og prinsen Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Gutten min er snart 6 mnd og sliter desverre fortsatt litt. Han har imidlertid blitt en god del bedre den siste måneden, så håper det kan gi seg helt snart! Jeg har nå vært 3 ganger til akupunktur med han for dette, og det har gjort underverker for oss!!! han legger seg nå kl 19.30/20 og sover til kl 7 ca (ofte våken en gang rundt kl 4/5). Han har dessuten fått regelmessig avføring + myyye mindre luft. Vi har nå en langt blidere unge og langt mindre skriking og bæring enn for bare noen uker siden!! Prøvde kiropraktor da han var 4 mnd uten noe forbedring, så er litt sjokkert over den gode virkningen =) Kanskje noe å prøve for deg også? akupunktøren setter nåler for å modne tarmsystemet, og setter kun 3-4 nåler i kort tid hver gang.
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Hei Persille hadde vondt til hun var ca 2 mnd og deretter merket vi aldri noe. Smule hadde mye vondt fram til 3,5 mnd, deretter avtok det ganske fort, men innimellom har han perioder med mye luft og klager da veldig ( 6mnd nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå