dårlig ånde Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 hei alle erfarne mammaer, lillemann på 5 mnd har begynt å våkne og skrike - han har holdt det gående i hele natt, han sov nærmest ikke på dagen i går, og nå er han kjempetrøtt og hyler så snart jeg legger ham ned, jeg vet ikke mine arme råd! han har stort sett sovet greit frem til nå, ingen perfekt soveunge, men ikke på langt nær så ille som dette. noen som har vært borti dette? han har ikke feber så jeg tror ikke han er syk... jeg har mistanker om at det er flere tenner på vei, han har fått to nede allerede, men da de kom var det ikke i nærheten av så mye spetakkel som dette. hvis det er tenner, noen som vet hvor lang tid hver tann bruker for å "sprenge gjennom"? for jeg regner med at det er det som gjør vondt?? gud jeg er trøtt og frustrert nå
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 viss det er tenner kan det være veldig plagsomt for han... har du prøvd og gi en paracet før han legger seg. vi fikk beskjed av legen om at det var ok og gjøre!
Marolla Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Kjøp dentinox på apoteket og smør på det før han dupper.
dårlig ånde Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 takk for svar han har fått en paracet og liger nå i vippestolen sin og sover... jeg synes dessverre ikke dentinox fungerer særlig bra, kanskje det er et tegn på at det ikke er tenner allikevel. uff stakkars, han er er helt rødkantet rundt øynene, så sliten er han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå