....().... Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Fornøyd? Bruker dere bare på leggene, eller funker dt å bruke den andre steder?
Sivalur Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Ikke nå lenger nei! Brukte det en stund, holdt vel på med den torturen i noen år, fatter ikke hvorfor. Brukte den bare på leggene, prøvde såvidt på bikinkanten men det var bare å glemme, gjorde jo så altfor vondt!! Ble ikke fornøyd med resultatet på leggene heller, det ble aldri helt glatt og allerede etter et par dager begynte håret å vokse ut igjen. Skal du bruke den hver 4. uke som de reklamerer for så må du gå 3 uker med skog på leggene! (Kommer kanskje litt an på hvor mye hårvekst man har da). Så nå er jeg tilbake på høvel, da blir hvertfall leggene glatte, og de holder seg glatte like lenge som med epilatoren, og det tar dessuten MYE kortere tid! Brukte eviglang tid med det torturredskapet, måtte jo ta over og over igjen på samme stedene. Nope, ikke fornøyd.
....().... Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Takk for svar. Var vel det jeg fryktet.
~sjiraff~ Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jeg bruker epilator. Synes ikke det er vondt. Men den tar ikke alt slik som hun over også sier. Håret må jo være en viss lengde også for at maskinen skal få det med. Men jeg bruker å kjøre over med epilatoren så høvelen etterpå. Da er det minimalt med hår som kommer fort tilbake igjen, holder seg lengre pent enn om man bare bruker høvel. Men jeg har også ganske lite hårvektst og lyse hår, vet ikke om det har noe å si )
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Jeg bruker og epilator, men ikke paa leggene.Har brukt hoevel i lange tider og gidder ikke vente paa at det skal gro ut. Men har brukt den paa laar og bikinilinja.. Det gjorde litt vondt de foerste gangene , men kjenner nesten ikke noe naa.. Pleide aa bruke voks foer da, men syns det ble dyrt og ble ikke fornoyd med resultatet. Er mer fornoyd med epilatoren, da den faar med seg alt utenom de aller fineste haarene, men de er jo da saa fine at de nesten ikke vises llikevel. Bruker den kun annahver maaned eller noe da. Trenger ikke bruke den oftere..Er stort sett fornoyd, og anbefaler den spesielt til de som bruker voks (blir billigere i lengden)
Ejlis Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Hei på deg! Ja jeg bruker epilator. På lår og legger. Har tørt meg opp i bikinilinja en gang. (ao) Jeg er kjempefornøyd. Klart at de minste hårene ikke blir tatt med, men dem viser jo ikke likevel. Og de stikkert vertfall ikke som viss man har brukrt høvel! Det som er så irriterende med høvelen! Jeg gjør det ved behov ca 3hver uke, litt oftere enn normalt for da kan jeg vise leggene når jeg vil. Var vondt til å begynne med, men ikke nå! Lykke til!
Lekamøia Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Jeg prøvde det en gang, og gjør det aldri mer. Det er rene torturapparatet. Grusomt vondt!
Sivalur Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Godt det ikke bare er meg! Begynte å lure på om det at det gjør så vondt kan skyldes at jeg har en som er gammel/dårlig... kjøpte den vel i 96 eller noe sånt! Dagens epilatorer er kanskje bedre?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Det er mulig..Kjoepte min like foer jul og er fornoyd. Det er mange andre og bedre der ute og..Svigerinna mi har en som masserer huden foer den plukker ut haarene..Hun er superfornoyd med den sa hun,,, Kanskje lurt aa investere i en ny?
SokkeLaila Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Jeg bruker epilator all over! Er veldig fornøyd, jeg! Men..: det førlger ofte med en beholder som kan fylles med vann og legges i fryser'n sånn at den skal virke avkjølende og dermed smertelindrende når man bruker epilatoren! Ikke et bra tips, spør du meg.. Ta heller en varm dusj/bad før du bruker epilatoren, så åpner du porer og hårsekker mest mulig! Dermed opplever iallefall jeg at hårene sitter 'løsere' og dermed lettere å nappe ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå