Gå til innhold

Lønn som sekretær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i jobbintervju som sekretær for kiropraktor, noen som jobber som dette eller vet noe om lønn?Har ikke utdannelse innen sekretær bare helse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet??

Skrevet

Jeg er sekretær. Jobber i kommunen og har 281.000,- i grunnlønn.

Skrevet

Takk for svar, syntes det var bra betalt jeg i forhold til det jeg har, men så er jo ikke jeg sekretær heller da..Flere som vet?

Skrevet

Stillingen min er sekretær. Men jeg jobber meg lønn og regnskap. Har 280 000 kr. Men har jo jobbet en del år med det. Og har 2 år fra høyskole i øk.ad. Så er jo vanskelig å si hva du får. Jobber i staten og har ikke spesielt bra lønn. Hvis det er privat så får du sikker noe sånt.

Skrevet

ok blir spennende å høre om lønn, fler som jobber med dette og vet hva lønnen ligger på?

Skrevet

Jeg har jobbet som Sekretær på en Poliklinikk....ikke bra betalt i det hele tatt....jeg hadde max ansinitet og havnet på "topplønn" på 268 000.-'Syns det er dårlig betalt...MEN jeg trivdes veldig bra og det betyr jo og mye...ble desverre syk så måtte gi meg med jobb...

Skrevet

Nei det var ikke så bra betalt mtp at du hadde topplønnen, får håpe jeg får litt bedre.

Skrevet

Det spørs hvilken utdannelse og ansiennitet du har.

Førstesekretærer har en lønnsramme på: kr. 270 000- 320 000. (alt etter hvilken ansiennitet og hvilket ansvar man har)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...