Gå til innhold

Hva tror dere??

Mor til engelen Lucas *4pp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Jeg er begynt å bli ganske lei av denne tempinga. For jég har ennå ikke hatt en pp der jeg har hatt en noenlunde "normal" temperaturkurve. MEN jeg har lagt merke til en liten tempdip hver pp. Og de to foriige pp fikk jeg mensen nøyaktig 16 dager senere, altså hvis jeg hadde tempdip den dagen for EL, så hadde jeg en lutealfase på 15 dager. Den første pp fandt dippet sted på CD 19 og andre pp på CD 14, og nå denne periode har jeg hatt et på CD 9!! Så disse syklusene mine blir altså bare kortere og kortere, det ser ut til denne pp bare kommer til å være på 24 dager, hvis alt stemmer.

http://www.fertilityfriend.com/home/1e4f63

Tror dere jeg har hatt EL?

Er selv veldig usikker da kroppen min har forandret seg litt etter dødfødselen. Jeg har fx ikke lenger ømme pupper før mens (hvilket jeg altid hadde før graviditeten)

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og kondolerer med dødfødsel - det gjør meg vondt å lese!! :(

Jeg er ingen ekspert på temping og FF. Har selv tempet leeenge, men akkurat når jeg føler at jeg begynner å få taket på det, så tar tempene og syklusene mine uante vendinger - MEN;

nei, jeg tror ikke at du har hatt EL enda...

Tempene dine nå er jo lavere enn etter EL ved forrige syklus.

Kanskje du kan spør Tryne her inne? Hun vet mye om temper =)

Håper du finner ut av det, og at denne syklusen blir lenger enn 24 dager!

Skrevet

Andre?? Har jeg i det hele tatt hatt EL i forrige syklus??

Skrevet

jeg tror ikke du har hatt EL denne mnd. det er ikkke noe klart skille enda+ at tempene er fortsatt lave. Fortsett å ha regelmessig samleie.

Når det gjelder det med ømme pupper så har jeg det på samme måten, ingen ømme pupper lenger

Skrevet

å en annen ting. det kan se ut som om du har hatt EL i den andre syklusen ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...