futte (tm) Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Pjokken har litt øreverk og holder seg til øret en gang i blant og sier "Auu!" og sutrer litt. Så er det glemt og han suser rundt og formen er på topp. Går fra en halvtime til 3 timer mellom hvert sting. Han har ikke feber. Er det best å være hjemme hos mor da?
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Ja, da ville jeg nok holdt han hjemme. Øreverk er jo kjeømevondt, og i bhg er de vel ute noen timer også ? Da er det nok fare for at det blir verre.
~Maja Mor~ Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Ikke bare fortjener han å være hjemme hos mor, men har du tatt han til legen? Det hadde nå jeg gjort. God bedring til pjokken :-)
Skravlemamman Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Helt klart hjemme + en sjekk hos fastlegen slik at det ikke blir værre:-) God bedring til gutten da......
futte (tm) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Trodde man skulle se det ann. Så lenge det ikke var feber og allmenntilstanden er bra så er det vel bare å vente å se.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Det er nok delte oppatninger om det. Jeg hadde ikke gått til legen om han er i så bra form som du sier - men holdt han hjemme og inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå