Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 kommer vel ann på hva man legger i d begrepet.. min sønn sov hele natten fra han var nyfødt. ha altid vært blid og fornøyd, skriker lite. kan jo på en måta bruke at d er min fortjenese at han sover mye og er snill og grei da me at jeg får hvilt meg, er opplagt og igjen har mer tolmodighet om han en dag skulle være grinete. men er ikke jeg som skal ha æren for at han er så snill og grei om du skjønner.. d er d han som er i hans persjonlighet.. ha ikke lest d innleggen om dette da.. så vet ikke hvordan h*n ha ordlagt seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå