Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 å få barn,når det gjør så vondt? Med alle plagene man kan få i et svangerskap Og ikke minst MANNFOLK som ikke klarer å holde seg - på matten, -forventer at du skal gjøre like mye som før -pluss litt til -forvente seg sex fordi han har lyst -bli sur fordi han ikke får sex -Mene at han skal gå på byen,akkurat som før -ikke synes det er noe galt i å chatte,treffe x"er eller andre damer -går fra deg og barnet,fordi du har blitt en sur kjerring -fordi du har lagt på deg og fordi du har blitt så kjedelig og nekter han sex hele tiden???????????
Christoffer i magen Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hvis du virkelig ikke kan forstå at kjærligheten til et barn overgår ALT annet her i verden så synes jeg rett og slett synd på deg. Det er alt jeg har å si....
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 hahaha så useriøst!!! tipper du aldri har opplevd ekte kjærlighet eller d å være lykkelig..tror du har møtt veldig mye motgamg i kjærligheten ..hvis du har opplevd den da..å hvertfall møtt på feil menn.. du tror alle gravide er sure og sære?å aldri vil ha sex..for et snevert syn du har på dette da.. d viser bare at du er umoden å sikkert veldig ung til å noen gang få barn.. må huske på alle de som lever bra å har vært gift i mangen år å har flere barn..å d er ikke sikkert at alle opplever så store smerter under en fødsel..vet om mangen må ikke dra alle under samme kan vesla..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Har du en sånn mann? Min mann er statisk over graviditeten. Han forventer ikke at jeg stiller opp i sengen hele tiden. Det finnes andre måter å være intime på. Han syns ikke det er noe kult å gå på by'n lengre, han har ikke behov for å treffe ex'n, han syns jeg er fin selv om jeg har lagt på meg litt, og er jeg sur en dag prøver han heller å muntre meg opp og vise meg at ting ikke nødvendigvis er så ille. Kort sakt, jeg har en FANTASTISK mann. Hvis hele den listen din er dine erfaringer med menn bør du enten finne deg en ny, eller åpne dine egne øyne litt mer... Spør du meg kan dere jo bare la vær å få barn, synd i grunn for det er en fantastisk opplevelse! Hva gjør du inne BIM da??
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Dette innlegget lukter av ikke-gravid liten berte med fritidsproblemer....
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Dette må være en av de unge uten erfaringer som de unge påstår man ikke trenger for å bli en god mor.. muhahahahahhahahahahahha (ref. ung mor debattene..)
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Jeg tror faktisk at HI siktet til seg selv med lista si, og ikke alle gravide. Den var til "vesla" (12:11).
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Wow, du må ha en skikkelig drittsekk til kjæreste, flesteparten av voksne menn ville aldri oppføre seg sånn. Og jeg skjønner godt at du aldri ville hatt/angrer på at du fikk barn med nettopp ham. Finn deg en ordentlig type du.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Oj,må si at dette ble jo tatt bokstavelig.Håpet no at det var noen som hadde sagt at det hadde de aldri funnet seg i......For sånn hadde no ikke jeg giddet å hatt det. Dette var tatt utifra hva man kan lese på forskjellige forum på BIM,hvor jentene må finne seg i både det ene og det andre.Så dette var rett og slett et spørsmål.Som noen virkelig tok til seg og som går utifra at innlegger ikke har barn og/eller en skikkelig drittsekk av en mann. Men beklager å skuffe dere damer,men jag har både en god mann og barn og har snart termin igjen og det blir 4 og sistemann;-)
mamma til twins Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 Kjente meg igjen på samtlige punkt som omhandler sex.
Fullrulle86 Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 hvorfor gidde å lage et sånt innlegg da??? syns det er mer mening i å få barn...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #13 Skrevet 21. februar 2008 "Dette var tatt utifra hva man kan lese på forskjellige forum på BIM,hvor jentene må finne seg i både det ene og det andre." Vet du.. det var VELDIG lett å forstå... NOT!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #14 Skrevet 21. februar 2008 Kansje du forstår denne da ANONYM 15.22 Husker det ikke helt ordlyden,men det var noe som dette.. "jeg har hemorider,har lyst på sex.Men ikke når jeg vet at det kommer til å gjøre vondt.Mannen min liker sex best når det er analt og antydet at han vil gå andre steder om ikke jeg stiller opp" Så ANONYM åpnet seg noen ide`er om hvordan NOEN menn FAKTISK kan være????Få av deg skylappene..... Jeg har aldri hatt hemorider og utifra hva jeg har lest og hørt håper jeg ALDRI får det heller.....
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #15 Skrevet 21. februar 2008 Å herregud. Stakkars jente. Hun kan ikke ha analsex med hemorrider, hun kommer til å svime av... det kommer til å gjøre så vondt at hun aldri vil ha sex med han igjen... Faen til mannfolk hun har da - burde kvitte seg med han pronto!
Fullrulle86 Skrevet 21. februar 2008 #16 Skrevet 21. februar 2008 du har visst ikke hatt hell i valget av mannfolk du HI, det betyr ikke at alle andre har det på den måten da! stakkar deg som ikke liker ungene dine for det høres jo ut som om du synd det er deres feil at forholdet gikk til helvete...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #17 Skrevet 21. februar 2008 Kjære Snohvit.Ta på deg lesebrillene dine,så du får med deg ALT som står der.Det er så kjedelig å gjenta seg selv!!!!!Men for din skyld """"Oj,må si at dette ble jo tatt bokstavelig.Håpet no at det var noen som hadde sagt at det hadde de aldri funnet seg i......For sånn hadde no ikke jeg giddet å hatt det Som noen virkelig tok til seg og som går utifra at innlegger ikke har barn og/eller en skikkelig drittsekk av en mann. Men beklager å skuffe dere damer,men jeg har både en god mann og barn og har snart termin igjen og det blir 4 og sistemann;-)""""" Elsker mine barn over alt på jorden!! Kansje det er derfor jeg venter en til????Eller er det fordi jeg ikke har noe tilovers for barn og har en mann fra helvete????Yeah,right Fått på deg lesebrillene nå,Snohvit86???
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #18 Skrevet 21. februar 2008 Jeg håper for din gode manns skyld og dine barns skyld at du ikke er like humorløs og hormonell i det daglige. Knegg.
Fullrulle86 Skrevet 21. februar 2008 #19 Skrevet 21. februar 2008 sorry kjære HI! er ikke alltid jeg leser alle svarene men velger å svare direkte på hovedinnlegget! skjønte det nå, legger meg flat hehe:o)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #20 Skrevet 21. februar 2008 Humorløs jeg?Uffda,tenk å bli oppfattet sånn da ;-(etter det utrolige vittige innlegget jeg hadde ;-) Tror jeg har god sans for humor,hverken mann eller barn har klaget på det så vidt jeg vet;-)men det hormonelle er det verre med,det er vel ikke over før t neste år;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå