*nøtteliten* Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 når vi sees i gjen i påska har vi bestemt oss for at fredagen føre påske skl være vår egen valentines day!siden jeg ikke er hjemme før det! vi har tenkt å spsie god mat,sette kjøkken bordet i stua(dårlig plass på kjøkkenet,trenger god plass når vi skal kose oss) og masse stearinlys!!+ fyr i peisen! men jeg vil sette litt mer preg over dette,han er alt for meg og det er godt over 10 uker siden vi så hverandre sist!! forslag til hvordan og hva jeg kan gjøre?? han får gave av meg bursdag+valentines men vil ha no mer... KOM MED FORSLAG JENTER:) trenger sååååååårt hjelp:)
ninanja Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Forfør ham skikkelig og gi ham en omgang i sengehalmen som han aldri glemmer!
Gemini7 Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Jeg synes mye kan uttrykkes i små detaljer, hvis du gjør alt dette gjennomført blir det helt garantert en spesiell opplevelse for ham. Eks; da min kjære kapret meg kom jeg hjem og fant døra mi dekket med valentineskort, røde papphjerter som han hadde skrevet egenkomponerte kjærlighetsdikt på, roser, røde hjerteballonger, hjertepute, levende lys... ja, i det hele tatt. Jeg falt selvsagt pladask, tenkte på hvordan han hadde vært ute og handlet alt dette og klippet og limt og sittet og diktet bare for meg!! Så hvis jeg skal tenke på hva som ville truffet meg i hjertet, er det at du viser at du virkelig har gjort en innsats og lagt mye omtanke bak det du har ordnet.Og noe som vel alle faller for er at du uttrykker kjærligheten din skriftlig, fortell hvor mye du elsker ham, hva han betyr for deg, hva du har funnet i ham, krydret med rørende kjærlighetsdikt (høres veldig svulstig ut, men jeg er en uhelbredelig romantiker selv) Kjøp inn mye romantiske effekter, hjerteformet selvsagt, lag en superromantisk dessert til middagen, italiensk is/konfekt eller sjokolademousse, med rørte bær (bjørnebær og brinngebær, kjempegodt) til. Noe godt å drikke. Pynt litt med blomster, kjøp noen nye lys/duk... som passer til anledningen, gjerne rødt:) Jeg har selv en sambo som elsker overraske meg med nydelig hjemlaget mat og de mest himmelsek desserter, pynter bord og gjør det litt spesielt- da blir jeg varm helt inn i hjerterorta for vet det er bl.a slik han uttrykker hvor glad han er i meg:) Kjærtegn og kyss og masse stearinlys, som du skriver, hører selvsagt med- og en avslutning som foreslått over:) Hvis dere ikke er gift kan du jo avrunde det hele med å fri til ham foran peisilden....?? Høres ut som det er mannen for deg ihvertfall:) lykke til m kvelden!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Vet ikke om jeg synes "gave-sex" er det beste alternativet.... Trenger du å gjøre så mye da? Høres jo ut som dere kommer til å få en kjempe koselig kveld:-) Kan jo pynte deg litt og gjøre deg fin:-) Det liker mannen min hertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå