Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 ..men jeg prøver alikevel. Deltidspappa, som har lyst til å treffe ei ålreit jente. Har dere noen tips om hvor jeg treffer henne som liker en tur i skogen, som liker å trene, gjerne på sats - oggjerne sammen med meg. Som liker å prate om alt å ikke'no, om sex å religion å politikk å sånn...eller hvordan var den der igjen? Å gå på byen er jo sjangseløst - "Ååå, har du ungen din så mye, snurrer i håret å leker med tyggisen..." Litt generalisering der, men vi tåler alle en god, real fleip... Hjelp meg da - kjenner dere noen? Eller kanskje det finnes noen ok nettsteder som anbefales? Hilsen en som ikke er desp enda...men snart
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Gammel er du da, og hvor henn i landet bor du? Men. hvorfor iall verden legger du ut dette innlegget på sexdebatten? Ønsker du noe mer ut av det eller? hehe.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Ja,feil sted, legg den inn på kranglesiden istedet. Da blir det morro. Vil du ha linker til datingsteder mener du? For det er ikke noe problem å finne. Men du mister mange stjerner i boka ved å legge inn ett slikt innlegg her, ikke forteller du noe om deg selv heller...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 HI her... Jeg skrev jo innledningsvis at jeg "vet jeg er på feil sted", men jeg trenger tips. Kranglesiden sier du? Mister stjerner i boka, hvorfor? Jeg har da holdt meg innenfor de etiske rettningslinjene, eller har jeg ikke..? Greia er at jeg har lyst å treffe noen nye mennesker. Sånne chattesider- og annonser er jo greit nok, men jeg vet ikke helt hvor det er seriøst hvor det ikke er det. Selv er jeg en fyr som har lyst å treffe ei jente som passer en som er midt i de harde tredveåra, som er skikkelig, men samtidig litt sprelsk...men som kanskje vil noe mere ja. Hvorfor det ble sexdebatten, vet ikke, bare la inn der jeg... Ja, linker til datingsteder. Vet om noen, men er ikke mye futt.. Nei, jeg forteller ikke så mye om meg selv, dette er jo ikke noe kontaktsted, eller? Tar gjerne imot tips om steder å "sånn" Ha en fin dag/kveld videre.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Bare vær litt aktiv på skravlesiden da vel. Så blir damene kjent med dine synspunkter etterhvert. Og da legger du til flere og flere på msn, og kan chatte mer privat der. Damene her inne kaster seg over de få mannfolknickene som finnes her. Så om det ikke ender i et forhold, får du garantert mye moro ut av det. Kranglesiden - der er det flere mennesker enn her, og du hadde provosert med innlegget ditt, og jeg hadde fått god underholdning. Mister stjerner i boka - fordi om du prøver å ha en karriere her inne (noe jeg utifra siste innlegg skjønner at du ikke intenderer) så er det dumt å begynne på sexdebatten. Vi har også DIB treff her så du kan treffe noen i reallife sammen med din datter.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Hvorfor ikke bare gå inn på alenemor debatten??
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Vanskelig spørsmål men... Personlig møtte jeg mannen min på Spraydate for 8 år siden. Er flere i vennekretsen vår som har møtt hverandre via nettet, både på Sukker.no og til og med på Erotikknett... Har jo blitt mer og mer vanlig at folk møtes på den måten, men må innrømme jeg aldri trodde jeg skulle møte noe sånn. Ellers kan det kanskje lønne seg å melde seg inn i en forening hvor du kan møte likesinnede - turlag, joggegruppe, klatrelag e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå