Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er på 4 dagers luksusopphold med ungene. Har jo så god råd, er jo hjemmeværende alenemor. Noe må en jo finne på i ferien:) koster jo bare noen tusenlapper. Det har jo alle råd til:) Da er det deilig å unne seg SPA, for å koble av fra hverdagens stress og mas:) Mens ungene bader eller ser på film på kjøpe-tv. Dette er noe alle skulle ha unnet seg, finnes ikke bedre.... og den gode maten..mmmm ..... så godt.... Dette er bedre enn å jobbe og slite, mye bedre:) *tar meg en kald øl i minibaren* Sånn er jo hverdagen til oss alenemødre, ikke sant? Staten betaler jo godt.
harengutt Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 For en dårlig ferie! Hvorfor ikke heller reise et sted og da bo på hotell? Man bor ikke bare på hotell for opplevelsens skyld, og sikkert kjedelig for ungene dine og bare ligge og se på tv hele dagen.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Vi har jo reist et sted, det er ikke i stua hjemme:) hehehe.... misunnelsen lyser lang vei.
harengutt Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Misunnelig? På at dere er på et hotell? Vi er på hotell stadig vekk, det er en nødvendighet når man er ute og reiser. Det er noe man MÅ når man besøker andre land skjønner du, og det er nettopp å oppleve nye land som er moro. Ikke spise hotellmat og se på tv! Og når jeg er på ferie så sitter jeg søren meg ikke på dib!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Sitter du og skryter av at du gir deg selv luksus og spa, tar deg en øl og greier. Du har ikke mye i toppen når du skryter av at du er en egoistisk dårlig mor! Hadde du tenkt deg om hadde du brukt pengene på en ferie som ungene også hadde hatt utbytte av. Som hadde gitt de litt mer en å sitte forann en tvskjerm. Da hadde jeg kanskje vært missunelig. Men det du sier er jo bare talentløst! Jeg hadde ikke orket og brukt pengene slik på meg selv. Da hadde jeg følt meg råtten til skinnet. Sorry HI, nice try! Ego!
Cat.68 Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Hehe, provokasjon lenge leve.... Men visst, det er deilig med litt luksus innimellom. Vi har ikke god råd men ble bedt på spa av arbeidet til min mann i julebord ifjor. Det var deilig. MEN; Det finnes så utrulig mange former for luksus, en picnic i fjæra kanten med ungene en strålende vår ,sommer eller høstdag. Tumle i snøen, og drikke varm sjokolade og spise appelsin i fjellet. Ligge i badekar med en velluktende olje, i lyset av stearinlys og dempet beroligende musikk. Et glass godt vitvin/rødvin og masse tid til seg selv..mmmmmmmmmmmm En bedre middag med den man elsker og en romatisk natt og sove leeeeeeeeenge dagen etterpå, for så hente tilbake ungene fra barnevaken og ha en trivelig familiedag sammen med eventyr film og et godt pledd. osv,osv,osv..............
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 ungene sov når jeg tok den ENE ølen:) Eller mener du virkelig at så lenge en er mor, så kan en ikke smake sånt? Er dere SÅ selvutslettende? Og hvem har sagt noe om hvor vi er? Det var da j..... så dere hengte dere opp i TV'n..... Ser ikke deres barn TV i hele tatt? De BADER i BADELAND, også, i tillegg til mye annet. Mine unger ELSKER å bade. Jeg beskrev hva vi gjør PÅ HOTELLET, ikke alt det utenom, NEMLIG:) Og dere vet heller ikke alderen til alle barna... kan jo være jeg har gamle nok barn til å ha barnevakt for de minste, de få timene SPA-behandling tar;) Men du mener vel at en blir en bedre mor av å ofre seg helt , og å slutte å tenke på seg selv. Det er ikke det beste for barna det heller, vettu.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Pers Hotell er nå ingen luxus!!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 .....og du mener? Åååhhh, du lurte på om det var der vi er? hehehe.... nei, dessverre.... Det er nok en plass lenger borte.... Det er faktisk ikke så dyrt her, heller;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå