Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hei! Kan man forandre termindato her inne?? Kjekt å ha det riktig!
Marsipan❤grisen Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Ja, det kan du gjøre på Min egen side -> brukerinformasjon.
ludda Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har prøvd det men det går ikke,så jeg står fremdeles på 4 juli som termin.
ludda Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Ja.skrev inn den nye terminen å lagret.På min egen side er det registrert men terminen min på termin lista ble ikke forandret.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Yeah! Det gikk! Takk takk! Vil jo gjerne ikke ha for sein termin noe sted.. (Selv om tradisjon i familien min, er å føde en god stund etter termin...) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå