TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer! Da er det bare å være tålmodig og glede seg til den fantastiske reisen kroppen din har lagt ut på
babysjuk82 Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Gratulere:-) leste trådn din på bligravid. Trur du klare dette:-) jeg blir alene m 4 barn.er self tungt og vær alene,men er da en føle seg som supermamma.har du barn fra før?dette klare du:-) klem fra meg.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Gratulere så masse:) Lykke til videre:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Leste akkurat innlegget ditt på bligravid...Jeg bor også i stavanger. Bli med på bim treff så møter du andre gravide:) Har du termin i okt. eller nov? Jeg har i oktober. Hiv deg på der hvis det ikke blir noen stavanger/sandes oppslutning i nov. Eller gjør d uansett. Du ser tråden inne på okt.klubben. Tråden heter noe med stavanger/sandnes i...husker ikke:) Har ikke planlagt noe enda men bare luftet om noen kunne tenke seg treff:) Dette klarer du så fint, om du velger stavanger eller tønsberg:) Gratulere og lykke til igjen:)
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 tusen takk:) er november barn her... i begynnelsen:) ja kanskje jeg skal hive meg på et treff, hadde vært koselig:)
lin76 Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Gratulera så masse! Kryssar fingrane for deg vidare!
bebi-i-magen Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 gratulerer så mye:) selv lykkelig gravid i uke 25:) klem
frøet76 Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer! Da er vi enda flere som har testet positivt i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå