Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Dette er så drøyt, og jeg kjenner att jeg bare må få det ut. Har fått tilbud fra en mann for sex mens jeg er gravid for 185 000,- Han vet jeg har samboer og alt. Men han er både fæl og desperat, og att han hadde holdt ord med pengene tviler jeg ingenting på. (Vet godt hvem han er). Men herregud, sa selfølgelig NEI. Har jo en perfekt kjæreste og en liten baby i magen. Men likevell klarer jeg ikke å legge fra meg tanken, 185 000,- kr rett inn på konto, hadde ikke vært meg imot. Er nå i uke 32, 19 år og enda student.
Frk Påske Overtid Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hmm, penger er ikke alt her i verden...
VeslePhreaken Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Skulle jeg først ha solgt min egen selvfølelse, ville jeg nok krevd bra mye mer enn det.. 185 000 er jo ingenting i mot å hate seg selv resten av livet mener jeg..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Kuk er kuk, og dåsa er blind.. hehe Men sånn helt seriøst, så hadde jeg nok vurdert det! Hadde spurt kjæresten hva han synes. Det er mye penger da, for meg iallefall. Tror ikke selvfølelsen min hadde vært ille resten av livet. Man lærer noe så lenge man lever, og du hadde sikkert lært noe av det også
♥lurelure♥ Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 uff,for hver ting du kjøper for de pengene så vil du ikke kunne glede deg over det... Og det kan føre til ødelagt samliv og at babyen mister det verdifulle i at mamma og pappa er sammen og har det godt!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 vi er alle horer. det kommer bare an på prisen. det er mange penger og penger er godt å ha. jeg hadde nok vurdert det men ikke for så "lite" som 185.000.... også måtte jeg ha vært singel. og ikke gravid. tror nok ikke de pengene hadde smakt så godt når du visse hva du måtte gjøre for å få dem... og jeg tror rett og slett ikke kjæresten din hadde sett på deg med samme øyne igjen... ikke du ehller for den saks skyld. og tenk på barnet ditt.... ikke ta tilbudet. tror ikke du kommer til å like deg selv så mye etterpå selv om du har mange penger å kjøpe ting for. du er enda ung og har mange å på å tjene dine egne millioner!!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Har faen takka ja eg!! D er mye penger.hverfal t en fatti alenemor som meg. Da har jeg kjøpt meg bil!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 æsj.. hadde aldri gjort hadde ikke tenkt på det engang.. æsj.. æsj æsj
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Visst dette er seriøst, bør du tenke over at: -samlivet deres vil få en enorm knekk som kan ende ved brudd. -Om dere krangler så kan det dette ut at du er en hore. -Ved ett brudd kan du miste foreldre retten om dere ikke blir enige og ting havner i retten. - penger gjør man ikke alltid lykkelig.
--niffi-- Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 Høres ut som den Demi Moore filmen - Indecent Proposal (1993) http://en.wikipedia.org/wiki/Indecent_Proposal Der går det til helvete med forholdet til Demi og kjæresten når hun si ja til en million dollar for en natt med Robert Redford. Tror de kommer sammen igjen til slutt, men happy-endingen virker litt Hollywood, da, for å si det sånn. Lurer på hvordan man oppgir 185,000 kr for sex på selvangivelsen? Det trekkes vel skatt av det...
Mamman*til*Lukas Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 Eh... Dette tror jeg ikke noe på.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #13 Skrevet 21. februar 2008 Så utrolig sykt. Og dette er ikke kødd? Hvem faen er interessert i å BETALE 185.000 for sex??? Du kan sikkert få 300.000 ligg med nigerianske prostituerte for den prisen, og sikkert noen gravide også. Nei sykt sykt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #14 Skrevet 21. februar 2008 hadde eg hatt svært lite penger og en baby å forsørge hadde eg vurdert det,men da måtte eg være desperat for å få inn pemger altså vet om mennesker som må streve hardt bare for å sette mat på bordet til sine barn og aldri har penger til å betale rekninger...hadde vert et veldig fristende tilbud viss eg hadde hatt så lite penger i dag...vet hvordan det er å ha lite penger og barn å forsørge....du får dårlig samvittighet fordi ditt barn ikke får det alle andre barn får...dette er veldig vondt...men slik eg har de i dag har eg nok penger til det vi trenger og hadde dradd til fyren...veldig frekkt å komme med et slikt tilbud...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #15 Skrevet 21. februar 2008 Dette må jo være kødd!! Hvorfor vil en mann tilby 185 000 for å ligge med en gravid kvinne i uke 32? Ganke perverst.. å i det hele tatt tenkle tanken å ligge med en annen mann mens du kjenner barnet sprelle inni magen din? Blir kvalm jeg... Hvorfor akkuratt den prisen? Hvorfor ikke 200 000 ? Har han arvet penger ? Hvorfor ikke gå på byen og få seg et gratis napp et sted eller oppsøke "proffe" på området? Dette er sykt sykt sykt.. jeg tror derfor det hele er kødd, bare får å få frem diskusjoner...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #16 Skrevet 21. februar 2008 Dette er helt sikkert bare tull!! Tror HI her er ute etter litt oppmerksomhet jeg... Bruk tiden på noe annet du!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #17 Skrevet 21. februar 2008 Blir litt nysgjerrig på hvorfor du får dette tilbudet akkurat nå jeg da. Er han så hypp på å ha sex med en gravid kvinne altså?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #18 Skrevet 21. februar 2008 Sikkert piss hele greia. Men jeg hadde da vurdert det.Ikke så lenge jeg er gravid. Men da får jeg pussa opp kjøkkenet. Spørs om det hadde vært kun et knull eller en natt. 1850000 for 3 min er da god times betaling:P hehehe
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #19 Skrevet 21. februar 2008 185 000 er masse penger, men jeg hadde ikke gjort det. Du MÅTTE jo evnt ha fortalt mannen din det da, for hvordan skulle du ellers forklart det store beløpet på din konto???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå